کارشناس مذهبی مطرح کرد:

روزهای تاسوعا و عاشورا خیابان جولانگاه آرایش‌های کذایی برخی‌ها شده است/ بعضی‌ها با تنبک و ساز امام حسین را صدا می‌زنند

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین جانعلی‌پور در جمع مردم فریدونکنار در هیئت‌الرضا(ع) این شهرستان، اظهار کرد: هر کسی که از خدا بترسد نیاز به امان‌نامه ندارد.

وی با بیان اینکه امام حسین در این دنیا افتادن را آموخت تا در آخرت در امان باشد، تصریح کرد: یکی از نام‌های قیامت «ترس بزرگ» است و آنهایی که در دل ترس از خداوند داشته باشند در آخرت رستگار هستند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه بسیاری از امام حسین (ع) دم می‌زنند اما مکتب وی را نشناختند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از زمان‌ها در جامعه کنونی دین را زیر سوال می‌برند اما سکوت می‌کنیم.

جانعلی‌پور افزود: توجه نکردنمان موجب شد که خیابان پر از فساد شود، در روزهای تاسوعا و عاشورا خیابان جولانگاه آرایش‌های کذایی برخی‌ها شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید برای شناخت بزرگی امام حسین(ع) شخصیت دشمنان او را نیز مورد مطالعه قرار دهیم، اظهار کرد: متاسفانه در مراسم عزای امام حسین(ع) نیز گناه می‌شود، بعضی‌ها با تنبک و ساز امام حسین را صدا می‌زنند اما غافل از آنکه این یک گناه بزرگ است.

این کارشناس افزود: در عزاداری با نام امام حسین(ع) بازی می‌کنند و ما هم فقط تعریف می‌کنیم، همیشه پذیرای غیرحق هستیم و حق را نادیده می‌گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا