اختصاصی/ معاون فرماندار فریدونکنارمطرح کرد

وضعیت حجاب در جامعه نگران کننده ست/ در قم مازندران عدم نصب تمثال شهدا تاسف بار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این جلسات به طور منظم برگزار شود تا چالش ها و مشکلات مطرح و برای برون رفت از آن راه حلی ارائه گردد.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در جامعه نگران کننده است، عنوان داشت: متاسفانه حجاب از سوی برخی از بانوان سرنشین خودرو رعایت نمی شود و به نوعی آنها در حین رانندگی به راحتی کشف حجاب می کنند، متاسفانه به دلیل آنکه امر به معروف مهجور مانده ما شاهد این وضعیت هستیم.

عصمتی با اشاره به اینکه در احیای امر به معروف و نهی از منکر اولین اقدام فضاسازی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در شهری که به قم مازندران معروف است و سبقه مذهبی دارد متاسفانه هنوز تمثال مبارک شهدا نصب نشده است.

وی افزود: همه ما باید برای احیای این فریضه مهم الگوهای خود در سطح جامعه را برجسته کنیم و این امر یک کار بزرگ فرهنگی است، کار فرهنگی عرصه را برای هنجارشکنی و هنجارشکنان تنگ می کند.

معاون فرماندار فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه این مهم را می توان در بدنه بسیاری از کارها ترویج و بسط داد، گفت: در طرح دریا می توانیم این فریضه بزرگ را به وسیله بنر تذکر دهیم، همه ما می دانیم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ثمره فریضه امر به معروف و نهی از منکر موثر است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا