اختصاصی/ رئیس اداره ارشاد فریدونکنار مطرح کرد

در سال فرهنگ نیازمند توجه بیشتر به اعتبارات فرهنگی هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، امیر حسین فلاحت پیشه در جمع مدیران و مسئولین ادارت و نهادهای شهرستان فریدونکنار در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به فرهنگ نامگذاری شده نیازمند به توجه بیشتر اعتبارات فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بدون بودجه خلاقیت نیز کمرنگ می شود، گفت: حتی با وجود اینکه سه ماه از سال ۹۳ نیز گذشته و برای کار فرهنگی بودجه ای نداریم اما ما از انجام کارهای فرهنگی و نصب بنر و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان غافل نشده ایم.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام ابراهیم نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار اظهار داشت: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری هدف دار است و ایشان قطعا افق دور را می نگرند و راه موفقیت را بر می گزینند.

وی ادامه داد: جایگاه اقتصاد و فرهنگ بر کسی پوشیده نیست اما همانطوری که رهبری فرموده است، فرهنگ اصل است و اقتصاد در ذیل آن قرار دارد.

سرهنگ مهدی نریمانی فرمانده نیروی انتظامی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه صرفا نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در این زمینه ورود پیدا کند، خاطرنشان کزد: امر به معروف و نهی از منکر یک عزم ملی می طلبد و فقط برخورد با هنجارشکن پاسخگو نیست بلکه باید یک کار فرهنگی صورت داد.

امیر حسین اسفندیان فرمانده حوزه اداری کارگری شهید رجایی شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار داشت: این فریضه به گروه و شخص خاصی معطوف نمی شود اما جامعه هدف می تواند گروه جوان باشد، بنابراین ابتدا باید به فکر اشتغال، ازدواج و بیکاری جوانانمان باشیم و در کنار آن به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا