استاندار کردستان:

افزایش تخت های بیمارستان اقدامی مثبت درجهت ارتقاء نظام درمان است

بصیر،عبدالمحمد زاهدی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح همزمان هزار و ۷۱۴ تخت مراقبت های ویژه در کردستان اظهار داشت: خوشبختانه از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید به حوزه سلامت به صورت ویژه توجه شده است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف دولت در راستای توجه به حوزه بهداشت و درمان در سراسر کشور، افزود: اجرای طرح های بیمارستانی پیامد های مثبتی در بخش سلامت را به دنبال دارد و  امروز شاهد توسعه مراکز درمانی، بهداشتی و تجهیز بیمارستان ها در سطح کشورهستیم.

استاندار کردستان بیان کرد: ارتقاء و توسعه بهداشت جامعه، توجه به سلامت آحاد مردم و کاهش مشکلات درمانی از اهداف طرح تحول نظام سلامت است.

وی یادآور شد: حوزه سلامت نیازمند برنامه ریزی و ارتقاء است که خوشبختانه دولت تدبیر و امید به صورت ویژه به این حوزه نگاه دارد و سلامت جسمی آحاد جامعه از اولویت های کاری است.

استاندار کردستان ادامه داد: امروز آثار و برکات طرح تحول نظام سلامت در حوزه سلامت به وضوح قابل مشاهده است و در همین راستا تعداد ۵۰ پایگاه سلامت در استان کردستان افتتاح شده است.

این آیین همزمان با سراسر کشور در ۲۰۰ بیمارستان، ۵۰ دانشگاه و ۱۳۷ شهر کشور برگزار شد و تعداد هزار و ۷۱۴ تخت مراقبت ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور در بیرجند از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

تیترآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا