اعضای کانون مداحان فریدونکنار با معاون فرماندار دیدار کردند

بصیر، رییس و اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی فریدونکنار با معاون فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

اسماعیل مظلومی‌کناری رییس جدید کانون مداحان و شاعران آیینی اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار در دیدار با معاون فرماندار این شهرستان با ارائه مختصری از وظایف کانون مداحان شهرستان و معرفی اعضای این کانون، گفت: با حضور اعضای دوره دوم این کانون که افرادی ارزشی و شایسته به ریاست مرحوم پور علی‌اکبر گام‌های خوبی برداشته شد و پس از رحلت وی با مسئولیت سرهنگ واحدی هم اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها باید ادامه پیدا کند و این مجموعه نیز گام‌های ارزشمندی برداشته است.

didare madahan ba esmati (3)

 رییس کانون مداحان و شاعران آیینی فریدونکنار خاطرنشان کرد: در برخی موارد باید روشنگری صورت گیرد چرا که نقش مداحان در امر تبلیغی شایان توجه است و باید مورد توجه و حمایت مسئولان شهرستان باشد.

حجت‌الله عصمتی معاون فرماندار فریدونکنار نیز در این دیدار با تشکر از زحمات اعضای کانون مداحان و شاعران در طول سال ۹۳ تصریح کرد : مداحان به دلیل داشتن تریبون و جایگاه خوب در اذهان مردم می‌توانند نقش به سزایی در مسائل مختلف ایفاء کنند و زبان گویایی برای نظام اسلامی باشند.

وی افزود:  مداحان، مبلغان اخلاقی و دینی هستند و مسئولان نیز آمادگی دارند تا در موارد مورد نیاز با مجموعه کانون مداحان و شاعران آیینی اداره تبلیغات اسلامی همکاری کنند و حمایت‌های لازم را نیز مدنظر قرار دهند تا این مجموعه توانمندتر در شهرستان ظاهر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا