اختصاصی/سرمربی تیم فوتسال کاردگرمحله در گفتگو با بصیر

شرایط برای صعود هموار است/ مسئولین حمایت کنند

به گزارش بصیر، امیر عزیزی مربی جوان و با آتیه تیم فوتسال شهدای کاردگرمحله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تیم جوان کاردگرمحله برای دومین سال است که در رقابتهای لیگ دسته دوم استان مازندران شرکت می کند و در سال جاری با شرایطی متفاوت وارد میادین شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقاتمان در سال جاری در سالن ورزشی روستای ازباران شهرستان فریدونکنار برگزار می شود تماشاگران زیادی حامی تیم ما در رقابت ها هستند که جا دارد از اینجا از همه این عزیزان به دلیل حمایت های بی دریغشان تقدیر و تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتسال کاردگرمحله اذعان داشت: در سه هفته ای که گذشت توانستیم با اقتدار بر حریفان قدرتمند خود غلبه کنیم و زنگ خطر خود را برای رقبایمان به صدا درآوریم.

وی ادامه داد: با توکل بر خداوند، حمایت مسئولین و همت بازکنانمان توانستیم با پیروزی بر تیم های شهدای مرزن آباد چالوس، شهرداری دابودشت و صبا موبایل سلمانشهر با ۱۰ گل زده و تنها ۲ گل خورده در صدر جدول گروه غرب قرار بگیریم و با قدرت برای بازی های آینده خود را آماده کنیم.

عزیزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد علی روحی و تقدیر و تشکر از مسئولین شهر فریدونکنار، شورای محترم بخش دهفری، روستای کاردگرمحله و همچنین شرکت آستان گستری دهفری و مردم خیر و خیرخواه دابو اظهار داشت: امسال ما برای صعود راه همواری داریم و تنها درخواستی که از مسئولین دارم این است که نباید بگذارند مشکلات مالی گریبانگیر این تیم ریشه دار شود.

لازم به ذکر است احمد هدایتی، محمد کاردل، محمد محسنی، محمد رضا فتوحی، محمد فرهنگی، مرتضی فرسوی، بهرام اسفندیار، مهران سیفی، سید محمد علی حسینی، جعفر زارعی، ابراهیم گیلانی، ابولقاسم خلیلی، سید عسگر حسینی و وحید کریمی بازیکنان این تیم به سرپرستی پوریا نیکزاد و تدارکاتی محسن مجلسی تشکیل می دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا