۵ اثر ارزشمند شهدای مازندرانی به چاپ رسید

بصیر، احمد اسحاقی ضمن تأکید بر ضرورت چاپ کتب حوزه ادبیات پایداری، اظهار داشت: با توجه به هجمه‎های فرهنگی دشمن و ایجاد شبهه در ارزش‎های دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی مرکز حفظ آثار سپاه کربلا مازندران، تبیین معارف والای این حوزه است.


وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده مرکز حفظ آثار سپاه در حوزه نشر، افزود: به همت این مرکز و مشارکت بسیج دانشجویی و حمایت چند دانشگاه در مازندران موفق به چاپ پنج اثر ارزشمند در رسای نشر سیره شهدا شدیم.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه کربلا مازندران از چاپ کتاب خاطرات شهدای دانشجو با عنوان «نمره الفی‎ها» خبر داد و خاطرنشان کرد: این اثر در ۹۴ صفحه در قطع رقعی با موضوع خاطرات ۴۲ دانشجوی شهید و به قلم «زینب رضایی» روانه بازار کتاب شد.

این مسئول ادامه داد: کتاب «منم شیر خدا» نیز بر اساس زندگی‌نامه و خاطرات «دانشجوی شهید اسدالله رضایی» به قلم «نادیا رضایی» در ۱۵۰ صفحه در قطع رقعی به رشته تحریر درآمد.

اسحاقی همچنین از چاپ کتابی با عنوان «فرید» خبر داد و بیان کرد: این اثر در ۱۰۰ صفحه در قطع رقعی بر اساس زندگی «دانشجوی شهید حسن صفرزاده» و به قلم علی‌اکبر خاوری‌نژاد، وارد بازار نشر شد.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه کربلا مازندران، اضافه کرد: کتاب «پای پرچین‌ها جا پای خداست» نیز بر اساس زندگی‌نامه «دانشجوی شهید نجف‌علی کلامی» به قلم «اطیعه مشایخ» در ۹۰ صفحه در قطع رقعی به نگارش درآمد.

وی در ادامه از چاپ کتاب دیگری با عنوان «آشنای دریا» خبر داد و افزود: این اثر در ۱۴۰ صفحه در قطع رقعی بر اساس زندگی سردار شهید محسن اسحاقی «فرمانده یگان دریایی لشکر ویژه ۲۵ کربلا» به روایت همسر شهید «اشرف‎السادات میردرویشی» و به قلم «مریم‌السادات ذکریایی» وارد بازار کتاب شد.

اسحاقی در پایان گفت: کتاب «نمره الفی‌ها» با حمایت دانشگاه مازندران، کتاب «منم شیر خدا» با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، کتاب «فرید» با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی، کتاب «پای پرچین‌ها جا پای خداست» با حمایت دانشگاه پیام نور مازندران و کتاب «آشنای دریا» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس مازندران به چاپ رسیده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا