رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

صدور ۴۳ مورد مجوز حمل ماهی کلیکا به خارج از مازندران/ ترکمنستان مقصد ۴ تن از مواد صادراتی

بصیر، ناصر دستوریان در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: از ۷ واحد مراکز بسته‌بندی و فرآوری، ۱۰ واحد سردخانه‌ ۸۵ مورد نظارت بر ۷ واحد مراکز بسته‌بندی و فرآوری و ۷ واحد کارخانجات خوراک دام و پور ماهی بازدید به عمل آوردیم.

وی تصریح کرد: ۱۳۰ واحد مرغداری در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار وجود دارد که از این واحدها ۲۳۰ بار بازرسی به عمل آوردیم.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از فعالیت ۲ مرکز اسکله صیادی در این دو شهرستان خبر داد و گفت: از ۲۷۵ مرکز عرضه آّبزیان بیش از ۴۵۰۰ بار بازدید کردیم.

دستوریان خاطرنشان کرد: ۷۵ واحد زنبورستان، ۵ کارخانه کنسروسازی، ۳۸ مزرعه مراکز پرورش گرم‌آبی، خاویار، تکثیر ماهیان زینتی و یک واحد جوجه‌کشی در این دو شهرستان وجود دارد.

وی از ۱۳۶ مورد نمونه‌برداری از ۱۷ نهاده دامی در بندر فریدونکنار خبر داد و گفت: از این ۱۷ مورد حدود ۳۵۴۴۲ تن جو دامی و ۲۸۵۰ تن گندم دامی است که ۴ تن را در این بندر به دلیل نامناسب بودن شرایط نگهداری معدوم کردیم.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: ۴۳ مورد مجوز حمل ماهی و کلیکا به خارج استان صادر کردیم که ۴ مورد به وزن ۱۲۰ تن صادرات به ترکمنستان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا