رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار مطرح کرد:

تشکیل ۳۰۳ پرونده تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی فریدونکنار

بصیر، روح‌الله ناصحی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: از ۳۲۳۵ مورد بازرسی انجام شده از سوی این اداره در سال جاری، ۳۰۳ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۶۷۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه ۲۰۵ پاکت سیگار و ۲۸۸ کالای آرایش بهداشتی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده سیگار برابر با یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و آرایشی بهداشتی ۲ میلیون ۷۵۷ هزار تومان بوده است.

ناصحی با بیان اینکه ۳۳۶ بار از واحدهای خبازی بازدید به عمل آوردیم، خاطرنشان کرد: ۴۵ پرونده تخلف نیز از این واحدها تشکیل شد که ارزش ریالی آن برابر با ۷۰ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۳۰ واحد تولیدی در این شهرستان در حال فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۲۰ واحد فعال هستند که در ۴ واحد تولیدی بیش از ۵۰ نفر مشغول هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار افزود: ۵ واحد تولیدی در فریدونکنار در بخش فرآورده‌های غذایی، ۵ واحد در زمینه بهداشتی، ۳ واحد در زمینه فرآورده‌های بتنی و ۱۲ واحد تولیدی محصولات صنعتی هستند.

ناصحی در پایان با اشاره به بزرگترین مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: بازریابی محصولات تولیدی، تامین مواد اولیه، نبود شهرک صنعتی، وام بانکی با بهره کم، بازپرداخت وام‌های بانکی و کندی اجرای مصوبات به دلیل طی مراحل اداری آن از مهم‌ترین مشکلات این واحدها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا