دانش فریدونکنار بر سایپا تهران غلبه کرد/ خط و نشان دانشی‌ها برای رقبای لیگ یک جوانان کشور

بصیر، بازی دوستانه تیم‌های جوانان دانش فریدونکنار و سایپا تهران با قضاوت علی یزدانی داور با تجربه فریدونکناری برگزار شد.

دو تیم در نیمه اول بازی پایاپای و متعادلی را برگزار کردند که در دقیقه ۳۰ بازی مدافع وسط سایپا با حرکت غیر ورزشی از بازی اخراج شد و در ادامه طی حرکت جوانمردانه کادر فنی تیم میزبان از داور بازی درخواست شد تا دو تیم با ۱۱ نفر به بازی ادامه دهند که این امر صورت گرفت تا شاهد بازی زیبا و جذاب از دو تیم تا پایان بازی شاهد باشیم.

در دقیقه ۴۵ بازی به تشخیص داور یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شد که این ضربه توسط دروازه بان خوب و آینده‌دار دانش امیر رضا قاسمی‌فر مهار شد تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل نیمه نخست را به پایان برسانند.

با آغاز نیمه دوم تیم میزبان با حملات متعدد موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه حریف خلق نمود و حاصل آن گل زیبای دقیقه ۶۵ بود که که با فرار و ارسال زیبای امیر گالشی بر روی دروازه سایپا را محمد حسین فلاح به زیبایی هر چه تمام‌تر به گل برتری تیم میزبان تبدیل کرد.

در ادامه دو تیم حملاتی رو روی دروازه ها ایجاد کردند که نتیجه‌ای در بر نداشت و این بازی پر افت و خیز با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم دانش فریدونکنار به پایان رسید.

در این دیدار سردار ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، دکتر ابراهیم صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد مهدی نصیری کناری معاون فرماندار فریدونکنار، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت اجرایی و حامیان باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی دانش فریدونکنار حضور داشتند.

در بین دو نیمه این دیدار از بازیکنان فصل گذشته تیم دانش که به عضویت تیم‌های بزرگ کشور درآمدن تجلیل به عمل آمد.

امید خسروی و رضا پورهاشم خونه به خونه مازندران، علیرضا آقابراری و محمد سلمان‌تبار ذوب آهن اصفهان، آیدین رضایی و حسن مهدی‌زاده سایپا تهران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا