مدیر سابق جهاد کشاورزی فریدونکنار:

۴ سال لباس نوکری کشاورزان منطقه را به تن کرده بودم/ تشکر از اطلاع‌رسانی بصیرنیوز در زمینه کشاورزی

حسن رزاقی در آئین تودیع خود در فریدونکنار، با تشکر از تلاش و حمایت‌های مسئولان این شهرستان در اجرای سیاست‌های کلی وزارت کشاورزی، اظهار کرد: در این شهرستان با تلاش همکاران خود سعی کردیم تا حقوق مردم را پیگیری و آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ۳ موضوع را در فریدونکنار دنبال کردیم، گفت: حفظ اراضی کشاورزی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در زمان حضور من در فریدونکنار بود که با کمک و آگاهی مردم منطقه این عمل به خوبی صورت پذیرفت.

مدیر سابق جهاد کشاورزی فریدونکنار افزود:یکی دیگر از محورهای فعالیت‌های ما در این اداره در بحث آموزش و ترویج بود که در راستای سیاست‌های کلی وزارت و سازمان کشاورزی تلاش کردیم.

رزاقی با اشاره به اینکه تامین آب زراعی منطقه از دیگر فعالیت‌های مهم در فریدونکنار بود، خاطرنشان کرد: کمبود و افزایش مقدار آّ برای این شهرستان یک فاکتور منفی محسوب می‌شود، با این وجود تلاش کردیم تا مشکلات ناشی از کمبود آب را در این فریدونکنار برطرف کنیم و این بخش همچنان جای کار دارد و باید باقیمانده مشکلات آن رفع شود.

وی در پایان با تشکر از رسانه‌ها و خبرنگاران این شهرستان به ویژه بصیرنیوز در راستای اطلاع‌رسانی در زمینه کشاورزی، گفت: حدود ۴ سال لباس نوکری کشاورزان منطقه را به تن کرده بودم و از این بابت که فرصت خدمتگزاری به این مردم را داشتم خدای خود را شاکرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا