خسرو حیدری دلیل بازی نکردنش را گفت

بصیر، خسرو حیدری در مورد پیروزی دو بر یک استقلال مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم. دو گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما بازیکنان از سر شکم سیری بازی کردند و بازی دو بر یک تمام شد.

وی در مورد اینکه چرا امروز برای استقلال بازی نکرد، گفت: امروز ریسک بود که در ترکیب قرار می‌گرفتم و بازی می‌کردم. اگر استقلال به مشکل می‌خورد قطعا بازی می‌کردم و دیگر به مصدومیت فکر نمی‌کردم. چرا که هواداران بسیار برای من مهم است و هر چه داریم از آنهاست.

حیدری با بیان اینکه دست یک یک هواداران را می‌بوسم، خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت امروز آنها تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمان شویم. قیمت بلیت‌ها کمی گران است اما با این حال از روز گذشته می‌دانستیم تعداد زیادی بلیت طبقه پایین فروخته شده است اما حمایت هواداران ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم جواب این حمایت را بدهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد عکس‌هایی که هواداران سرخابی با فتوشاپ ساخته و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما می‌دانم هواداران استقلال همیشه در مواقع مهم به داد تیم رسیدند. امروز هم ورزشگاه تقریبا پر شده بود و حضور تماشاگران در روند بازی ما تاثیرگذار بود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا