توضیح همراه اول درباره پیامک های مزاحم شبانه

بصیر ،بخشی از درآمد اپراتورهای تلفن همراه در کشور، مربوط به تبلیغات پیامکی است و البته خود این اپراتورها نیز به خاطر اطلاع رسانی بخشی از خدمات خود، به مشترکان، پیامک می زنند.

اینجاست که برخی از مشتریان اظهارنارضایتی می کنند و می گویند پیامکها در ساعات شب و زمان استراحت آنها، روی گوشی تلفن همراهشان می آید و باعث اذیت و آزارشان می شود.
یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: سلام.من بدلیل ساعت زیاد کاریم، شبها مجبورم زود بخوابم مثلا۹٫۵ شب.چند شبی هست که بین ساعت۱۰٫۵ تا ۱۱ از طرف شرکت همراه اول برام پیامک بدرد نخور میاد و منو از خواب بیدار میکنه که با تپش قلب و استرس همراهه و تا صبح دیگه نمیتونم خوب بخوابم و حین رانندگی خوابم میاد.بااین شماره هم میادهمراه اول لاتین باهاشون که تماس گرفتم میگن امکان حذف این پیامک وجودنداره.

در این رابطه با روابط عمومی همراه اول گفتگو کردیم. این روابط عمومی توضیح داد: قانون ما این است که ازساعت ۹ شب به بعد پیامکی برای مشترکان ارسال نمی شود. ولی بعضا به دلایل فنی این پیامک در شبکه می ماند و در ساعاتی پس از ۹ شب به گوشی همراه مشترکان وارد می شود. مثلا بر اثر تراکم شبکه یا اینکه گوشی مشترک خاموش بوده و بعد روشن می کند و پیامکها را دریافت می کند. ولی این موارد نادر است و ما هیچ پیامکی را بعد از ساعت ۹ ارسال نمی کنیم.
این اپراتور درباره ارسال پیامکهای تبلیغاتی شرکتها نیز توضیح داد: ما اجازه نمی دهیم هیچ شرکت تبلیغاتی پیامکی را بعد از ساعت ۸ و نیم بفرستند.بیشتر تلاش می کنیم آخرین پیامکهای تبلیغاتی نهایتا تا ساعت ۷ و نیم فرستاده شود تا برای مردم مزاحمتی به وجود نیاید.

نامه نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا