پیغام سرخ ها برای قاسم حدادی فر

پرسپولیس به بازیکن مورد علاقه اش می رسد؟

بصیر،اختلاف با مسئولان باشگاه ذوب آهن.شرایط طوری شده که خود قاشم حدادی فر می گوید:«می گویند مقصر همه مشکلات ذوب آهن من هستم.»

بازیکن کلیدی ذوبی ها که چند وقتی است با مدیران این باشگاه به اختلاف خورده است هنوز از این تیم جدا نشده با پیشنهاد مسئولان باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.تقریبا هر سال و در ابتدای فصل نقل و انتقالات حدادی فر در لیست سرخپوشان قرار می گیرد و ذوبی ها هم مانع از انتقال او به پایتخت می شوند.

پرسپولیس به بازیکن مورد علاقه اش می رسد؟اما این بار به نظر شرایط کاملا فرق می کند و این بار خود حدادی فر تصمیم به جدایی گرفته است.سرخپوشان که همیشه دوست داشتند این بازیکن در تیمشان بازی کند این بار فرصت را بیشتر از هر بار بهتر دیده اند تا برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

از روزی که حدادی فر با ذوبی ها به مشکل خورده نزدیکان برانکو و پرسپولیس تماس هایی را با این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد برقرار کرده اند.به نظر می رسد این بار اگر قاسم از ذوب آهن جدا شود قطعا به پرسپولیس می رود تا یکی از بازیکنان مورد علاقه پرسپولیسی ها سرانجام در این تیم بازی کند.

حال باید دید که این اتفاق می افتد یا اینکه دوباره ذوبی ها برای اینکه قاسم را به پرسپولیس ندهند اختلاف ها را کنار می گذارند و مانع از رفتن این بازیکن به تیم بزرگ پایتخت می شوند؟

بولتن نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا