مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

شرکت ۲۳۵ دانش آموز فریدونکناری در آزمون‌های شبه نهایی

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: به منظور آمادگی بیشتر دانش‎آموزان و ارتقای میانگین نمرات نهایی آنان، آزمون شبیه‎سازی امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه از اول اردیبهشت در آموزشگاه‎های دوره دوم متوسطه نظری فریدونکنار برگزار می‎شود .

وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت آموزش با محوریت رشد میانگین نمره‌های نهایی و افزایش جایگاه فریدونکنار در کنکور سراسری یکی از اولویت‎های اصلی حوزه آموزش متوسطه بوده و تمام طرح و برنامه‎های آموزشی با محوریت تحقق این سیاست تدوین و اجرایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در ادامه به تاثیر ۲۵ درصدی نمره‌های کتبی دروس سال سوم متوسطه در کنکور اشاره و تأکید کرد: باید آمادگی دانش‎آموزان را برای شرکت در امتحانات نهایی ارتقاء داد.

اسماعیل زاده درباره منابع این آزمون‎ها گفت: در هر رشته ۶ درس انتخاب شده و پرسش‌ها از مجموعه سوالات نهایی سال‌های گذشته درنظر گرفته می‎شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در این آزمون‌ها تلاش می‌شود تا به طور دقیق تمامی موارد مانند آزمون‌های نهایی انجام شود تا استرس و بیشتر دانش‌آموزان از امتحانات نهایی برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه این آزمون‌ها برای سه رشته ریاضی، تجربی و علوم انسانی برگزار می‌‍شود، اظهار کرد: در این آزمون‌ها ۲۳۵ نفر از دانش‌آموزان پایه سوم نظری شهرستان فریدونکنار شرکت می‌کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقای رئیس به جای آمار دادن یه نگهبان برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک شهید رجائی بگیرید تا همه وسایل داخلش رو دزد نبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا