جانشین سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

حفظ هویت انقلابی کشور مهم‌ترین فعالیت بسیج است/ ورزش فاقد معنویت از مسیر اصلی خود خارج است

بصیر، حسین محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: زمانیکه ورزش بتواند سلامت خود را بازیابی کند می‌تواند موفق شود و در این صورت است که مورد استقبال مسئولان قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ماموریت بسیج ورزشکاران تطهیر چهره ورزش است، تصریح کرد: در گذشته ورزش دارای فضای مطلوبی بوده اما امروز با بداخلاقی‌ها و ناهنجاری‌هایی روبه‌رو است.
جانشین سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ورزش باید با معنویت همراه شود، خاطرنشان کرد: زمانی که ورزش فاقد معنویت باشد از مسیر اصلی خود خارج می‌شود.
محمدرضایی اظهار کرد: ادارات ورزشی فقط به برگزاری مسابقه اکتفا نکنند و از تمامی ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببرند.
وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی از سوی مسئولان بسیج ورزشکاران استان با مسئولان دولتی امضا شد و انتظار می‌رود با همکاری یکدیگر، معنویت و ورزش با هم توسعه پیدا کنند.
جانشین سپاه کربلادر بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج یک تشکل مردم نهاد و انقلابی است، گفت: بسیجیان از جوانان و مردمی انقلابی که آینده این نظام برای آنها مهم است تشکیل شده و این امر نشان دهنده دغدغه آنها نسبت به کشور است.
وی با بیان اینکه برخی از گروه‌ها با بسیج دشمنی دارند، خاطرنشان کرد: آنها باید به یک مطالعه دقیق درباره اهداف و فعالیت‌های بسیج داشته باشند و این امر موجب می‌شود تا بسیجیان با انگیزه بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.
محمدرضایی اظهار کرد: حفظ هویت دینی و انقلابی کشور مهم‌ترین فعالیت بسیج است و در این راه متوقف نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا