مردم توقع دارند هاشمی جلوی حرکات زشت و ضد اسلامی دخترش را بگیرد

بصیر،

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با آل نور دراعتراض به دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد فرقه بهائیت درایران، اظهارداشت: فائزه هاشمی اینگونه حرکات ضد نظام بسیار زیاد انجام داده است، به عنوان مثال هفته گذشته که روز انتخابات مرحله دوم مجلس بود، به دعوت استاندار لرستان دریکی از سینماهای خرم آباد صحبت کرده و شعار سلام بر آمریکا و درود براصلاحات، سرداده که باعث شده عده ای از مردم نسبت به این سخنان اعتراض کرده ودر نماز جمعه شعار مرگ برهاشمی سر دهند.

وی افزود: مسلما مردم توقع دارند آقای هاشمی جلوی این حرکات زشت و ضد اسلامی دخترش را بگیرد، که متاسفانه ایشان همانطور که در خصوص پسرزندانی اش جوابی به مردم نداد، در این موضوع نیز اعلام برائت نکرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد:وقتی آقای هاشمی مصلحت خودش را تشخیص نمی دهد چگونه می تواند مصلحت نظام را تشخیص دهد.

حجت الاسلام شجونی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان بسیاری دارد که از آن جمله می توان به سلطنت طلب ها ، بهائی ها، کمونیست ها، آمریکا و انگلیس اشاره کرد که متاسفانه  این آقا و خانواده اش  با اینگونه اقدامات نشان می دهند با دشمن سرسازش دارند و آرمان های امام (ره) را فراموش کرده اند.

فائزه هاشمی با طرفداری از بهائی‌ها اشک مومنین را در آورده است

وی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی با طرفداری از بهائی ها اشک مومنین را در آورده است، گفت: امیدواریم خداوند ریشه این جرثومه های فساد را از بین ببرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص وظایف رسانه ها در پرداختن به این موضوع گفت: رسانه ها هم  باید حقایق را بنویسند و اعلام کنند که این ها دشمنان نظام هستند و در لباس روحانیت کار ابوموسی اشعری می کنند.

مجلس جلوی حقوق های ۱۰ میلیونی را بگیرد

حجت الاسلام شجونی در ادامه با اشاره به حقوق ده ها میلیونی برخی از مدیران دولتی ،گفت: مجلس باید جلوی حقوق های ۱۰ میلیونی را بگیرد.

وی تصریح کرد: مدیرانی هستند که در ماه ۸۰ میلیون حقوق می گیرند ، درحالی که خانواده هایی در کشور وجوددارند که جوانان متدین و تحصیل کرده آن ها بیکار بوده و وبال پدر ومادر خود شده اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: این دولت هم که اسمش را تدبیر و امید گذاشته هیچ کار مثبتی انجام نداده است که به آن افتخار کند و در حال حاضر که  فکر می کند تمام مشکلات مردم اعم از اشتغال، تورم و تولید را حل کرده ، به دنبال منتخبان مجلس افتاده است تا تایید آن ها را بگیرد و بتواند دوره بعدی هم رئیس جمهور شود.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به اینکه این دولت اراده‌ای از خود ندارد و بین اصلاحات و کارگزاران اقامه استراحت کرده است، گفت: در کدام کشور مانند ایران ۷۰ گمرگ وجود دارد که از طریق آن به راحتی می توانند کالاهای قاچاق را وارد مملکت کرده و تمام کارخانجات ما را به تعطیلی  بکشانند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هم با گرفتن مالیت های زیاد اشک مردم را در آورده اند در حالیکه  رشوه های بسیاری توسط همین افرادی که خود را ممیز دارایی می دانند رد وبدل می شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با اشاره به سفر عارف به قم گفت: اقای عارف در این سفر بر سر قبر منتظری رفته که  این حرکات ایشان نشان دهنده این است که به آرمان های امام (ره) و شهدا بی تفاوت است .

وقتی اصلاح طلب های بی ریشه در مجلس جدید تاخت و تاز کنند، مسلما این مجلس همانند مجلس ششم فضاحت های بسیاری به بار خواهد آورد

حجت الاسلام شجونی  خاطر نشان کرد: وقتی اصلاح طلب های بی ریشه و بی اصول در مجلس جدید تاخت و تاز کنند، مسلما این مجلس هم مثل مجلس ششم فضاحت های بسیاری به بار خواهد آورد.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا