رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار

واحدهای صنفی در مازندران بیش از ۴۰ برابر حد استاندارد است

بصیر،مهدی باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: فریدونکنار دارای ۳۰ اتحادیه است که حدود ۳۴۰۰ واحد دارای پروانه کسب می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد فریدونکنار متکی بر برنج است و این شهر از شهرک‌های صنعتی برخوردار نیست، تمامی گردش‌های مالی این شهر توسط واحدهای صنفی انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار تصریح کرد: وظیفه اتاق اصناف نظارت و ساماندهی واحدهای صنفی است و با تشکیل اتحادیه‌ها تلاش شده تا تمامی واحدها ساماندهی شوند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: ابتدای هر سال قیمت‌های پیشنهادی توسط اتحادیه‌ها به اتاق اصناف و سپس برای تعیین  به کمیسیون نظارت ارسال می‌شود و در نهایت در کمیسیون به تصویب می‌رسد.

وی تصریح کرد: در حالی که استاندارد اتاق اصناف به ازای هر ۳۰۰ نفر یک واحد صنفی است، اما متاسفانه در مازندران به ازای هر ۷ نفر یک واحد صنفی وجود دارد که لازم است تا برای جلوگیری از ضرر و زیان بنگاه‌ها این امر پیگیری شود.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار خاطرنشان کرد: لازم است تا دستگاه‌های مربوطه برای برخورد با دستفروشان و کسانی که سد معبر می‌کنند اقدامات مورد نظر را انجام دهند اما متاسفانه شهرداری فریدونکنار که به عنوان متولی این امر است هیچ کمکی تاکنون نکرده و امیدواریم که با تلاش همگانی این مشکلات برطرف شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا