فوری/

مسافر تهرانی نخستین غریق دریای فریدونکنار شد

بصیر، عصر امروز یک جوان تهرانی که برای مسافرت به فریدونکنار سفر کرده بود به‌عنوان نخستین غریق سال ۹۵ در دریای این شهرستان به کام مرگ فرورفت.

در همین رابطه مرتضی اسدپور بازرس ویژه طرح دریا در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) و در پشت باغ پرندگان فریدونکنار که منطقه ممنوعه شنا محسوب می‌شود پسری ۱۸ ساله به نام سجاد نجفی که اهل تهران بود در دریا غرق شد.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به تذکرات ناجیان غریق، عدم مهارت در شنا و شنا در منطقه ممنوعه از عواملی بود که موجب مرگ این جوان شد خاطرنشان کرد: جنازه این مرحوم با حضور یگان دریایی و اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر از دریا بیرون کشیده شد.

اسدپور تصریح کرد: در پی این حادثه جلسه‌ای ویژه در فرمانداری فریدونکنار با حضور منفردی فرماندار فریدونکنار، نورس جانشین دریابانی استان، افضلی جانشین نیروی انتظامی فریدونکنار، محمدی معاون شهردار، اسدپور نماینده اداره ورزش و بازرس ویژه دریا، نجاریان رئیس هیات نجات غریق و شفیع‌زاده رئیس هلال‌احمر تشکیل شد و بنابر مصوبه این جلسه قرار شد تا اقداماتی همچون نظارت بیشتر و حضور پررنگ‌تر یگان ویژه و نیروی انتظامی در دریا، نصب بنرهای بیشتر هشدارهای مناطق خطر دریا و نقاط ممنوعه توسط شهرداری و نظارت بیشتر بر عملکرد ناجیان غریق توسط هیات نجات غریق و کمیته مغروقین صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا