فرکی: اشتباهات داور تأثیرگذار نبود

حسین فرکی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر  سیاه‌جامگان اظهار داشت: سیاه‌جامگان تیم خوبی را در این فصل تشکیل داده است. ما برای فاصله نگرفتن از دیگر مدعیان چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشتیم. از ابتدا این تیم را خوب ارزیابی و آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چگونه باید به پیروزی برسیم.

وی افزود: در این دیدار تیم برتر میدان بودیم و در اکثر دقایق حملات متعددی را روی دروازه سیاه‌جامگان تدارک دیدیم که حاصل آن دو گل بود، اما می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم که متأسفانه با بدشانسی مواجه شدیم. عملکرد بازیکنان در نیمه اول رضایت‌بخش نبود، اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدند. من نقاط ضعف بازیکنان را در بین دو نیمه گوشزد کردم که تأثیر آن را در نیمه دوم دیدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: در دیدار بعدی باید به مصاف دیگر نماینده استان خراسان برویم که امیدوارم این دیدار را نیز با سه امتیاز پشت‌سر بگذاریم. بعد از این مسابقه خود را برای تعطیلات آماده می‌کنیم. به‌دنبال این هستیم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که سیاه‌جامگان را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: سیاه‌جامگان تیم خوبی است و همان‌طور که گفتم دو بازی اخیر این تیم را مقابل ذوب‌آهن و پدیده به خوبی آنالیز کرده بودیم که نتیجه آن را در بازی امروز و با برتری دو گله شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه داوری این دیدار اشتباه تأثیرگذاری نداشت، تصریح کرد: کارشناسی داوری برعهده ما نیست و قبلاً هم در این مورد صحبت نمی‌کردم. داوران جوان هستند و ممکن است مانند بازیکنان و مربیان اشتباه کنند. در این دیدار آقای علی صفایی (داور مسابقه) عملکرد خوبی داشت و اشتباه تأثیرگذاری نداشت که منجر به تغییر نتیجه بازی شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد هدف‌گذاری تیمش در چهار بازی اول لیگ گفت: پس از اولین شکست مقابل پرسپولیس پیش‌بینی کردیم هفت امتیاز از سه بازی باقیمانده را بگیریم یک امتیاز در دیدار قبل گرفتیم و امروز نیز پیروز شدیم. امیدوارم با برتری مقابل پدیده به استقبال تعطیلات برویم./آ

کد مطلب: ۲۱۵۱۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا