اخوان: یک عده آرامش سپاهان را دوست ندارند

مهدی اخوان با اعلام اینکه تمرینات سپاهان از ساعت ۱۸ امروز دوباره استارت خواهد خورد در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط ما خوب است و امروز دوباره تمرینات را شروع می‌کنیم و مشکل خاصی هم نیست. اگر اتفاق خاصی نیفتد برای تدارک تیم یک بازی دوستانه مقابل نیروی زمینی که شنبه آینده برگزار می‌شود را در نظر گرفتیم ضمن اینکه اردوی سیاه‌جامگان نیز از ۵ شهریور در اصفهان آغاز می شود و احتمال دارد یک دیدار نیز با این تیم مشهدی برگزار کنیم.

وی از سفر عبدالله ویسی به همراه تیم ملی دانشجویان به کره جنوبی خبر داد و در ادامه این گفت‌وگو در مورد وضعیت بازیکنان سپاهان گفت: بازیکنان خارجی در اصفهان ماندند تا با آغاز تمرینات، کارهای فنی را همراه با تیم پیگیری کنند و از طرفی دیگر فرید کریمی‌بهزادی نیز با حل مشکل مصدومیتش احتمالا از بعدازظهر امروز در تمرینات حاضر خواهد شد و به نظر می‌رسد که پس از تعطیلات او برای همراهی تیم مشکلی نداشته باشد.

سرپرست سپاهان درباره اینکه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در کدام ورزشگاه اصفهان برگزار می‌شود، گفت: تا الان که به ما اطلاعی ندادند که بازی‌های سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. قرار بود این اتفاق با تکمیل ورزشگاه بیفتد اما هنوز اطلاعی به ما داده نشده است.

وی در مورد انتقادات دروازه‌بان برزیلی این تیم به حسین چرخابی پیشکسوت سپاهان گفت: لی اصلا انگلیسی بلد نیست و باید ببینیم چه کسی این صحبت‌ها را به این گلر انتقال داده و موجب این صحبت‌ها شده است. گویا یک عده آرامش سپاهان را دوست ندارند. الان تیم ما بدون حاشیه است و عده‌ای این موضوع را نمی‌پسندند. چرخابی می‌تواند به عنوان کارشناس نظر بدهد و ما نباید ناراحت شویم.

اخوان گفت: لی انگلیسی بلد نیست و مشخص نیست واقعا موضوع از کجا نشأت می‌گیرد. با این حال عصر امروز که دوباره تمرینات آغاز شد از طریق رافائل مربی بدنسازمان با او صحبت خواهیم کرد تا ببینیم موضوع چیست.

وی در مورد انتقاداتی که از سپاهان می‌شود، یادآور شد: اگر انتقاد باعث پیشرفت شود همه از آن خوششان می‌آید. ما انتقادی که کوبنده و از روی قصد و غرض باشد مورد قبول نیست هرچند که هیچ کاری بدون پیشرفت حاصل نمی شود.

سرپرست سپاهان درباره آینده این تیم گفت: آینده خوبی را برای سپاهان متصور هستم و می‌توانیم دوباره روزهای خوبی داشته باشیم. با این حال کمی زمان برای هماهنگی فقط لازم است.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران درباره شرایط داوری دیدارهای سپاهان گفت:‌ با اینکه داور بودم به خودم اجازه نمی‌دهم در این مورد صحبت کنم. البته در مورد داوری همواره به بازیکنان توصیه‌های لازم را می‌کنم و می‌گویم به داور همیشه احترام بگذارید چون به هیچ عنوان حق اعتراض به رأی داوری را نداریم./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا