خاطرات شهید ابراهیم رستمی در یک اثر

نورمحمدی دربارۀ این اثر گفت: این کتاب که گردآوری آن قریب به ده سال زمان برده است، سرگذشت و خاطرات شهید ابراهیم رستمی در قالب یکی از شاخص‌ترین جهادگران مطرح استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: کتاب در چهار فصل تنظیم‌شده است. فصل اول(ابراهیم) به خاطرات شخصی من با شهید اختصاص یافته است . فصل دوم(ابراهیم در یادها) به دو بخش تنظیم‌شده است؛ بخش اول خاطرات خویشان و همسایگان و بخش دوم خاطرات دوستان و هم‌رزمان شهید. فصل سوم(ابراهیم در آینه‌ها) نیز به ویژگی‌های فردی شهید پرداخته شده است و فصل چهارم(ابراهیم در اسناد و تصویر) به اسناد، عکس‌ها و سال‌شمار زندگی شهید اختصاص یافته است.

نورمحمدی همچنین دربارۀ ویژگی مهم این اثر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب استفاده از خاطرات جمعی دربارۀ زندگی شهید است. به طوری که باید گفت، اشخاص مهمی که اطلاعاتی از زندگی شهید داشتند، با آن‌ها گفت‌وگو و خاطراتشان در کتاب گردآوری شده است. همچنین واقعیت‌نگری در نگارش خاطرات را باید از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب ذکر کرد.

«مُهری از نانِ ساجی» تولید دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان کرمانشاه است که در قطع رقعی و در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه توسط سورۀ مهر منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا