ارتباط آنلاین بصیرنیوز از ایتالیا؛/آخرین تلاش‌ها برای بهترین نتیجه؛

تیم ملی کانوپولوی جوانان بانوان ایران برای هفتمی تلاش می کند

بصیر، تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافته بود، با کسب نتایج ضعیف در جام جهانی ایتالیا از صعود به مرحله پایانی این رقابت‌ها بازماند و امروز برای کسب عنوان هفتمی جهان به میدان می‌رود.
تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان ایران در این رقابت‌ها پس از شکست‌های سنگین در برابر فرانسه، نیوزیلند و ایتالیا، تساوی با کانادا و پیروزی برابر ایرلند از صعود به جمع ۶ تیم پایانی این رقابت‌ها بازماند.
در این رقابت‌ها که تیم ملی ایران با نامهری داوران نیز روبه‌رو شد امروز در مقابل تیم‌های ایتالیا، هلند، ایرلند و سنگاپور به میدان می‌رود تا برای کسب عنوان هفتمی تلاش کند.
به گزارش بصیر، تیم ملی ایران در دیدار نخست که ۱۰ دقیقه از طول بازی را سه نفره به رقابت پرداخت با نتیجه ۸ بر یک شکست خورد، در دیدار دوم برابر کانادا به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد و در برابر تیم قدرتمند نیوزیلند نیز ۱۳ بر یک شکست را پذیرا شد.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ملی ایران در برابر ایتالیا شکست ۴ بر یک را پذیرفت و با پیروزی ۷ بر یک برابر نیوزلند نتوانست به مرحله پایانی صعود کند.
جمیله طهماسبی، فاطمه اسماعیل‌پور و فاطمه ملکیان از مازندران عضو تیم ملی جوانان بانوان کانوپولوی ایران در این رقابت‌ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا