آمار تعداد کانال‌های تلگرامی در کشور

بصیر، سید ابوالحسن فیروزآبادی در همایش ملی حمایت از توسعه شبکه های اجتماعی بومی با بیان اینکه فناوری ها چون از غرب وارد کشور می شوند عمدتا مبتنی بر فرهنگ و ذهنیت ما نیستند، اظهار کرد: متأسفانه ورود برخی فناوری ها به کشور متعادل نیست. دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه فناوری ها مختص کشورهایی است که تیراژ روزنامه آنها به هشت میلیون می رسد، گفت: ما در کشورمان بیشتر از ۸۰ هزار تیراژ نداریم لذا شاید آمادگی نهادی ما به اندازه غربی ها بروز و ظهور نیافته باشد.

وی افزود: در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران در حوزه سرگرمی ها کمی نگران کننده است در حالیکه ۱۰ میلیارد دلار گوشی و ۲۰ میلیارد دلار تجهیزات ارتباطی در کشور موجود است. فیروزآبادی با اشاره به اعداد و ارقامی در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار کانال تلگرامی داریم و یک میلیون و ۲۰۰ هزار مطلب در فضای تلگرام در طول شبانه روز تولید محتوا می کنند.

وی افزود: میزان بازدید از هر کدام از این مطالب هم میانگین ۱۵۰۰ در روز است. در اینستاگرام هم ممکن است در ۲۴ ساعت بالغ بر دو سه هزار کامنت تولید شود. این فضا به شدت طوفانی و پویا است./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا