رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار خبر داد

برگزاری رقابت‌های چهارجانبه فوتبال جوانان به میزبانی دانش فریدونکنار

بصیر، هادی اختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، از برگزاری رقابت‌های چهارجانبه فوتبال یادبود مرحوم مهندس مجدآرا، سردار شهید محسن اسحاقی و شادروان مهرداد نصیری در فریدونکنار خبر داد و گفت: رقابت‌های چهارجانبه فوتبال به میزبانی تیم فوتبال دانش فریدونکنار با حضور تیم‌های صبای قم، خونه به خونه مازندران و پرسپولیس مشهد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار برگزار می‌شود، تصریح کرد: حنیف عمران‌زاده، علیرضا مرزبان و مازیار زارع مهمانان ویژه روز پایانی این رقابت‌ها هستند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه باشگاه دانش فریدونکنار قدیمی‌ترین تیم فوتبال این شهرستان است، خاطرنشان کرد: این باشگاه از زمان تاسیس تا امروز ۱۷ ملی‌پوش در رده‌های پایه تربیت کرده است.
اختیاری با بیان اینکه تیم نوجوانان دانش فریدونکنار در رقابت‌های لیگ برتر کشور با تیم‌های بزرگی مانند ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان، شهرداری و تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان رقابت می‌کند، گفت: تیم جوانان دانش فریدونکنار نیز در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حاضر است.
وی افزود: در فصل جدید ۶ بازیکن فوتبال دانش به تیم‌های سایپا، خونه به خونه مازندران و ذوب آهن اصفهان پیوستند که نشان از سازندگی این باشگاه دارد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار در پایان خواستار توجه مسئولان فریدونکنار و استان مازندران به این باشگاه شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزشکارانی از تمامی شهرستان‌های مازندران در این تیم حضور دارند دانش فریدونکنار به این استان تعلق دارد و این امر وظیفه تمامی مسئولان مازندران را بیشتر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا