آخرین گفت‌وگو با یک شهید مدافع حرم: دشمن با ارائه الگوی نامناسب از اسلام مانند طالبان، داعش و تکفیری‌ها اقدام به اسلام هراسی می‌کند

بصیر، شهید محمدبلباسی مسئول سابق ستادبازسازی واقعه غدیرخم استان مازندران بود که امسال در سوریه به شهادت رسید. این شهید مدافع حرم در آخرین گفتگویش با پایگاه اطلاع رسانی الیوم، با اشاره به اثرگذاری بازسازی نمایش واقعه غدیرخم در استان مازندران گفته بود: از آنجایی که مردم ولایتمدار مازندران به هنگام پذیرش اسلام از همان ابتدا به مذهب تشیع در آمده است این سرزمین به دیار علویان نام گرفت هم اکنون نقش ما در رساندن این پیام تاریخی در این برهه از زمان که دشمن با ارائه الگوی نامناسب از اسلام مانند طالبان، داعش و تکفیری‌ها اقدام به اسلام هراسی کرده، مهم و ضروری است.

وی گفت: در بازسازی نمایش واقعه غدیرخم سعی می‌شود تمام آنچه در صدر اسلام و در روز غدیر خم انجام شد را طبق احادیث، روایات و کتب معتبر بازخوانی کنیم
بلباسی در ادامه افزود: در جامعه کنونی و عصر حاضر، دشمنان اسلام و نظام با هجمه‌های ناجوانمردانه جوانان را نشانه گرفته‌اند و زنده نگه‌داشتن واقع غدیر و مقابله با این موضوع مهم در راستای اتحاد، همبستگی و وحدت کلمه بین مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.
دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیرخم سپاه کربلا با تأکید بر اهمیت واقعه غدیر و ضرورت بیان دقیق آن برای نسل جوان گفت: در اجرای چنین پروژه‌هایی برای هرچه دقیق‌تر و صحیح‌تر برگزار شدن آن، باید از نظر علما و نماینده ولی‌فقیه در استان بهره گرفت.
وی تاکید کرد: جوانان باید در خصوص واقعه غدیرخم اطلاعات کافی را داشته باشند.
گفتنی است، سال گذشته نمایش بازسازی واقعه غدیرخم در هشت شهرستان بهشهر، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، بابلسر، آمل، فریدونکنار و عباس آباد برگزار شد.
دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا