سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

جایی که بسیج وارد سیاست شد مشکل ایجاد کرد!

بصیر، حسین منفردی در جمع فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا با تقدیم جان خود موجب ثبات دین و ثبات آرامش در کشور شدند.
وی خاطرنشان کرد: نجات بشریت با افکار بسیحی صورت می‌پذیرد چرا که بسیجیان به دنبال منافع خود نیستند و مصلحت و منافع دیگران را در اولویت قرار می‌دهند.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه دو عامل موجب ارزش شهدا شده است گفت: نترسیدن از مرگ و اولویت قرار دادن منافع دیگران بر منافع خود موجب شده تا شهدا در تاریخ ماندگار شوند.
منفردی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیجیان جاماندگان از قافله شهدا هستند پس لازم است که کار زینبی کنند و ارزش‌های این نظام را حفظ و ترویج دهند.
وی با بیان اینکه فرمانده‌هان پایگاه در راستای تامین منابع انسانی باید در دو زمینه فعالیت داشته باشند گفت: حفظ نیرو از مواردی است که لازم است در پایگاه‌های بسیج وجود داشته باشد و البته این مورد در بسیاری از پایگاه‌ها به خوبی در حال انجام است.
فرماندار فریدونکنار جذب نیرو در بسیج را بسیار با اهمیت دانست و گفت: فرمانده‌هان بسیج باید برای ترویج اندیشه بسیجی در تمامی مکان‌ها نفوذ پیدا کرده و فعالیت‌های فرهنگی انجام دهند.
منفردی خاطرنشان کرد: برخی از بسیجیان با برخوردهای افراطی موجب واکنش از سوی مردم عادی می‌شوند که این کار چهره بسیج را خدشه دار می‌کند و مشکلات بسیاری را به‌وجود می‌آورد.
وی تصریح کرد: بسیج باید مانند خانه‌ی خدا باشد تا بتواند همه‌ طیف‌ها را در مجموعه‌ی خود جذب کند.
فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیجیان نباید وارد عرصه سیاست شوند گفت: در هر جایی که بسیج وارد سیاست شد مشکل ایجاد کرد.
منفردی افزود: حتی کسانی که با نظام جمهوری اسلامی زاویه دارند باید جذب بسیج شده و مسائل را برای آن‌ها تبیین کرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از علمای حال حاضر، کتاب‌های شهید مطهری را درک نمی‌کنند خاطرنشان کرد: نفوذ کردن در بدنه ضددین و ضد انقلاب یکی از عوامل موفقیت شهید مطهری بود.
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: بسیجیان باید در تمامی زمینه‌ها نمونه و الگوی دیگران باشند و با قراردادن دستورات عقلی و شرعی در فعالیت‌های خود بهترین کارها را انجام دهند.
منفردی با بیان اینکه شهرستان فریدونکنار دارای رتبه اول طلاق در مازندران است، اظهار کرد: بسیجیان باید با همت خود به ما کمک کنند تا این مشکل از شهرستان برچیده شود.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ این آمادگی را دارد که از طرح‌های فرهنگی استقبال کند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه یادواره شهدا در این شهرستان نسبت به کل استان مازندران بی‌نظیر اجرا شد، گفت: با کمک ادارات و مردم این شهرستان برای یادواره شهدا ۹۰ میلیون تومان هزینه شد که جای خوشحالی دارد.
منفردی در پایان با اشاره به تخصیص بودجه از سوی فرمانداری فریدونکنار برای بسیج گفت: ۵۰ میلیون تومان هزینه برای کمک به بسیح شهرستان در کمیته بودجه فرمانداری اختصاص داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا