فرمانده سپاه فریدونکنار:

رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در فریدونکنار برگزار می‌شود/ بسیجیان خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: به مصداق آیه شریفه ” و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه ” و برای افزایش توان بازدارندگی نیروهای بسیجی رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان ماه و با حضور حداکثری بسیجیان در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش در دو محور دفاع از کوی و برزن و دفاع از ساحل به‌مدت ۲ روز و در قالب ۳ گردان از حوزه‌های محمدرسول‌الله (ص)، علی‌ ابن ابی‌طالب (ع) و سیدالشهداء (ع) همزمان با روز ملی استکبارستیزی برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: حفظ آمادگی بسیجیان، بالا رفتن توان بازدارندگی نیروها، آمادگی برای جلوگیری از اغتشاشات و ناآرامی‌ها، حضور و امداد رسانی در مواقع بلایای طبیعی و نشان دادن توان بسیجیان به دشمنان ایران اسلامی از مهم‌ترین اهداف رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس است.
باقرزاده تصریح کرد: گردان‌ ۲۰۱ شهرستان فریدونکنار مانور دفاع از ساحل و گردان‌های ۲۰۲ و ۲۰۳ این شهرستان مانور دفاع از کوی و برزن را اجرا می‌کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مانور دفاع از کوی و برزن در خیابان جهاد و پلاژ شرقی پارک لاله و مانور دفاع از ساحل از ساحل پارک لاله تا پژوهشکده مالک اشتر برگزار می‌شود که از اهالی مذهبی و متدین این مناطق خواستار همکاری بیشتری هستیم.
فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: کلاس‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در این رزمایش برای بسیجیان برگزار می‌شود.
باقرزاده در پایان گفت: امیدواریم که این رزمایش موجب خرسندی علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده‌های شهدا باشد و همچنین دشمنان این کشور باید بدانند که این بسیجیان همیشه خاری در چشم آن‌ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا