با این قلم هوشمند به راحتی اندازه گیری کنید

بصیرنیوز،برخلاف تمامی پیشرفت های فنی در تمام این سال ها، اندازه گیری اشیا در خانه همچنان با خط کش های قدیمی مدرسه و یا مترهای پارچه ای انجام می شود که به دلیل وجود خمیدگی ها و ناهمواری ها دقیق عمل نمی کنند. اما شرکت Instrumments در این زمینه به روش بهتری فکر کرده است.

 با قلم هوشمندی که ابعاد تقریبی اشیاء را اندازه می گیرد آشنا شوید

خالقین سابق Misfit در حال رونمایی از ۰۱ هستند که یک دستگاه هیبریدی اندازه گیری و یک قلم به حساب می آید و می تواند با اشاره به سمت اشیاء ابعادشان را به راحتی اندازه گیری کند. (البته مدل استایلوس و مدادی این دستگاه نیز موجود است). این محصول با سرفیس های سه بعدی نیز کار می کند بنابراین خطوط و خمیدگی ها دیگر محدودیت به حساب نمی آیند.

همانطور که انتظار می رفت ۰۱ می تواند از مزایای اتصال به گوشی اندرویدی و یا آیفون نیز بهره مند شود. شما می توانید اندازه ها را به صورت اتوماتیک به گوشی منتقل کنید و آنها را به اشتراک بگذارید؛ یا حتی اگر به دنبال استفاده از ابعاد اشیاء در نقاشی ها و نقشه ها هستید می توانید آنها را به مقیاس مورد نظر تبدیل کنید.

Instrumments هم اکنون سفارش این گجت را از طریق سایت خود و وب سایت اندیگوگو فراهم کرده است که قیمت خود محصول معادل ۱۴۹ دلار به قاب چرمی آن نیز به قیمت ۲۹ به فروش می رسد. همچنین اگر به سرعت سفارش خود را ثبت نکنید نمی توانید یک قاب رایگان دریافت کنید. این یک پروژه سرمایه گذاری مشروط نیست که ماه ها با زمان رونمایی فاصله داشته باشد.

بنابراین فروشگاه های خرده فروشی سرتاسر جهان در تاریخ ۱ دسامبر به ۰۱ دسترسی خواهند داشت. این دستگاه بسیار گران قیمت است اما اگر یک مهندس، طراح و یا علاقه مند به ساخت خانه باشید، هزینه کردن برای خرید چنین محصولی قابل توجیه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا