منصوریان‌ یارانش را به قصدکشت دواند+تصاویر

بصیرنیوز، سرمربی استقلال امروز تمرینات بسیار سختی برای بازیکنان تیمش در نظر گرفت تا جایی که آنها در پایان تمرین حتی نای راه رفتن هم نداشتند.

گزارش ورزش سه، منصوریان چند هفته است که هفته ای یکی دو نوبت تمرین بسیار سختی بدنی را برگزار می کند تا جایی که حتی ستاره های گران قیمت این تیم هم به سختی از پس اجرای آن بر می آیند. در تمرین امروز استقلال بازیکنان بعد از این که تمرینات مختلف تاکتیکی را پشت سرگذاشتند در آیتم آخر تمرین به دویدن در فاصله ۵۰ متر و ۱۰۰متر پرداختند. منصوریان در این آیتم از بازیکنان تیمش خواست که تا نیمه زمین با آخرین سرعت ممکن بدوند، او آنقدر بازیکنان را در این فاصله دواند که کم کم صدای ستاره های گران قیمت این تیم هم در آمد. آنها دفعات آخری که داشتند مسیر ۵۰ متری را طی می کردند دیگر حتی توان راه رفتن هم نداشتند.
در این تمرین مهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که حضور نداشت، او  روی تیرک دروازه نشسته بود و دویدن بازیکنان استقلال را تماشا می کرد. بازیکنان هم که حسابی خسته شده بودند، به رحمتی  اعتراض می کردند که چرا ما باید بدویم و تو باید بنشینی و ما را تماشا کنی. مهدی رحمتی البته در جواب به آنها گفت: «شما یک کدامتان اندازه من تمرین نمی کنید و تا یک روز به بدن تان فشار آمده صدایتان بلند شده است.»
در این حال و هوا منصوریان کم کم بازیکنان را از تمرین خارج کرد و بعضی از بازیکنان که کمتر دویده بودند چند دوری بیشتر از بازیکنان دیگر به دویدن پرداختند.
سرمربی استقلال بعد از تمرین پرفشار امروز، فردا تمرین سبکی برای بازیکنان تیمش برگزار می کند تا آنها تا روز جمعه آماده بازی با صبا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشوند.
منصوریان‌ یارانش را به قصدکشت دواند+تصاویر
منصوریان‌ یارانش را به قصدکشت دواند+تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا