فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) فریدونکنار:

بسیج یادآور نهضت حسینی است/لزوم درس‌آموزی برخی سیاست‌مداران در مکتب بسیج

بصیر، اسماعیل سلحشور در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: بسیج مایه‌ی افتخار جامعه است چراکه همیشه پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و توانسته از دستاوردهای کشور حفظ و حراست کند.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج امسال با اربعین حسینی گفت: بسیج یادآور نهضت حسینی است و بسیجیان همیشه از پیروان راه امام حسین(ع) هستند و توانستند همچون حضرت اباعبدالله با حفظ عزت خود در تاریخ ماندگار شوند.

فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) فریدونکنار با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج درسطح این حوزه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست بصیرتی در تمامی پایگاه‌های سطح حوزه، برگزاری مسابقه فوتسال، ویزیت رایگان بیماران در مرکز بهداشت روستای شیرمحله، برگزاری نشست عاشقان ولایت و حضور پرشور بسیجیان در برنامه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر در شهرستان فریدونکنار از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در سطح حوزه است.

سلحشور تصریح کرد: نشست فرهنگی در روستای ازباران، همایش رزمندگان در روستای کاردگرمحله، غبارروبی مزار شهدای روستای کوچک‌بیشه‌محله، نشست بسیجیان عاشورایی روستای بی‌نمد، یادواره شهدا و گرامی‌داشت مهاجران ثارالله روستای جزین و دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای روستای بنه‌کنار از جمله برنامه‌هایی است که در سطح پایگاه‌های این حوزه برگزار می‌شود.

وی برگزاری این برنامه‌ها را موجب سربلندی کشور و ناامیدی دشمنان دانست و اظهار کرد: بسیجیان در همه حال از پشتوانه‌های این انقلاب هستند و توانستند با سرلوحه قرار دادن منویات رهبری توطئه‌های دشمنان علیه این کشور را خنثی نموده و راه نفوذ را بر بیگانگان ببندند.

فرمانده حوزه بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) فریدونکنار در پایان خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران داخلی درک صحیحی از مسائل کشور و تبعیت از ولایت ندارند که لازم است درس ولایت پذیری را در مکتب بسیج بیاموزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا