بازگشت فوتسال به عصر یخبندان

بصیرنیوز،«ناجوانمردانه» شاید کمترین صفتی است که می توان برای حرکت علی عابدین بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در دیدار مقابل تیم حفاری به کار برد.

در حالی که این بازی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود ملی حفاری در جریان بود٬ در دقایق پایانی تیم حفاری با استفاده از بازی پنج نفره (پاور پلی) تیم حریف صاحب موقعیت دروازه خالی شد و بازیکنان این تیم توپ را به سمت دروازه خالی گیتی پسند شوت کردند اما به یکباره علی عابدین بازیکن نیمکت نشین تیم گیتی پسند وارد زمین شد و توپ را در کمال خونسردی به اوت فرستاد تا تیمش از خوردن گل هفتم در امان بماند.
این بازیکن خیلی راحت بعد از اخراج از سوی داور زمین را ترک کرد و حتی مورد تشویق تماشاگران اصفهانی هم قرار گرفت! نکته تاسف برانگیزتر اینکه گیتی پسند در ثانیه های پایانی یک گل زد تا بازی با نتیجه تساوی ۶ به ۶ خاتمه یابد و تیم حفاری به همین راحتی سه امتیاز حساس را از دست بدهد.

در هفته های گذشته هم اتفاقاتی از این دست رقم خورده بود؛ اتفاقاتی که هیچ یک از اعضای کمیته فوتسال از علی کفاشیان سرپرست این کمیته گرفته تا مسوولان دیگر به آن واکنشی نشان نداده بودند. اتفاقاتی نظیر کتک خوردن بازیکن تیم فوتسال دانشگاه آزاد در ساری و مقابل تیم شهروند. بعد از رسانه ای شدن این ماجرا٬ کمیته فوتسال حتی آنرا محکوم هم نکرد و هنوز رای انضباطی در ارتباط با آن صادر نشده است.

ماجرای تماس های مشکوک با بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند پیش از بازی با تاسیسات دریایی هم از آن دست اتفاقاتی بود که توسط مسوولان گیتی پسند رسانه ای شد ولی کمیته فوتسال به سادگی آب خوردن از کنار آن گذشت و حتی به خود زحمت تحقیق در این خصوص و بررسی ابعاد آن نداد.

همچنین حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد مدعی شده بود یکی از داوران لیگ برتری به خاطر «نبودن املت در فهرست صبحانه دانشگاه آزاد» در یکی از مسابقات این تیم دست به اقدام تلافی جویانه زده و مانع پیروزی این تیم شده است. این ادعا هم خیلی راحت نادیده گرفته شد و داور مربوطه هم بعد از تماس های خبرنگار مهر٬ حاضر به تکذیب آن نشد.

شاید حالا وقت آن رسیده که علی کفاشیان٬ نایب رییس اول فدراسیون فوتبال که سرپرست کمیته فوتسال هم هست و علاوه بر آن مسوولیت فوتسال قاره آسیا هم بر عهده اوست٬ «خودی نشان بدهد» و در اولین سال حضورش در کمیته فوتسال به اتفاقاتی که هر یک به تنهایی پتانسیل فاجعه آفرینی را دارد ورود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا