پاشازاده: از سرپرست تیم شکایت می‌کنم

بصیرنیوز،مهدی پاشازاده درخصوص مشکلات عدیده باشگاه راه‌آهن و سفر این تیم به بوشهر با بازیکنان امید گفت: شرایط تیم ما از ابتدای فصل بسیار بد است و من با چنگ و دندان تیم را حفظ کردم. روز یکشنبه، بازیکنان باتجربه تیم نزد مدیرعامل باشگاه رفتند و با او جلسه گذاشتند و مدیرعامل اعلام کرد که بازیکنان نمی‌خواهند تمرین کنند. روز دوشنبه تمرینی برگزار نشد و مدیرعامل باشگاه گفت بخاطر اینکه جریمه نشویم، با بازیکنان امید به بوشهر خواهیم رفت. من هم گفتم مسئولیت تیم با خودتان است و گفتم نه با اتوبوس می‌آیم و نه با بازیکنان امید بازی می‌کنم.

وی افزود: با بازیکنانی که من از تیم اخراج کرده بودم تماس گرفتند که آنها را به بوشهر ببرند. می‌خواستند به بوشهر بروند و پیروز شوند تا من را خراب کنند اما عزت و ذلت را خدا می‌دهد. من از اول فصل بازیکنان را نگه داشتم و آنها تا اینجا هم به احترام من بازی کردند اما اصلاً از این مشکلات دم نزدند.

سرمربی راه‌آهن در مورد صحبت‌های رشیدی مدیرعامل باشگاه که گفته بود پاشازاده بخاطر زیادی لباس‌ها اعتراض کرده بود، اظهار داشت: من بخاطر نداری اعتراض کردم. پس از بازی مقابل خیبر خرم‌آباد، سرپرست تیم جوگیر شد و به بازیکنان گفت پیراهن‌تان در این بازی برای خودتان. فکر کنم بازیکنان هم این لباس‌ها را به دوستان‌شان دادند. به همین دلیل در بازی بعد که میزبان بودیم، تیم ما لباس زرد نداشت و لباس سفید پوشیده بود. من لباس سفید پوشیده بودم و داور به من گفت پیراهن تو با بازیکنان یک‌رنگ است. به سرپرست تیم گفتم چرا بازیکنان در این بازی خانگی لباس زرد نپوشیده‌اند که سرپرست گفت پیراهن زرد نداریم، من هم گفتم چرا به بازیکنان آن لباس‌ها را می‌دهید که حالا پیراهن زرد نداشته باشیم. کسی که می‌گوید ما لباس آستین‌بلند داریم، فیلم یک بازی را بیاورد که بازیکنان لباس آستین‌بلند پوشیده‌اند.

پاشازاده با بیان اینکه به بازیکنان پول پرداخت کرده است،‌ درخصوص علت ماندنش در راه‌آهن عنوان کرد: این سوال را باید از مدیران باشگاه بپرسید که ماندن چه منفعتی برای آنها دارد که نمی‌روند. کار من مشخص است. هفته چهارم به بازیکنان گفتم باشگاه تا نیم‌فصل پول ندارد و من هم پیشنهاد دارم، هر کسی می‌خواهد، برود که چند نفر هم رفتند اما خیلی از بازیکنان گفتند بخاطر شما می‌مانیم. من خواستم کارنامه‌ای برای خودم درست کنم که بدون پول و مهره،‌ کار عجیب و غریبی کردم. ما تا اینجای کار تیم یکدلی داشتیم.

وی درباره اینکه گفته شده آرش کیانیان سرپرست تیم گفته پاشازاده باعث شده بازیکنان اصلی به بوشهر نروند، خاطرنشان کرد: من از سرپرست تیم شکایت می‌کنم و  آقایان باید این مسئله را ثابت کنند. من به بازیکنان گفتم تمرین کردن یا نکردن شما به خودتان مربوط است. به بازیکنان هم بابت این اعتصاب حق می‌دادم. تیم ما اینقدر بی‌صاحب است که تدارکات تیم، سرپرست می‌شود. افراد بهتر و سالم‌تر بودند که می‌توانستند در تیم باشند. مدیران باشگاه حتی برخی بازیکنان را تهدید کردند که اگر به بوشهر نروید،‌ محروم‌تان می‌کنیم.

سرمربی راه‌آهن درمورد آینده خود در این باشگاه گفت: روی کاغذ هنوز سرمربی تیم راه‌آهن هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا