وزنه بردار ذوب آهن راهی اتاق عمل می شود

بصیرنیوز،حامد مجیدی وزنه بردار درسته ۱۰۵+ کیلوگرم ذوب آهن
گفت: این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا با حضور وزنه بردارانی از کشورهای مختلف با سطح فنی بسیار خوب و بالایی برگزار شد. حضور ۳ تیم با ترکیب کامل از ایران هم باعث شد تا بر جذابیت مسابقات بیش از پیش افزوده شود و وزنه برداران با انگیزه مضاعف برای کسب مقام با یکدیگر رقابت کنند.

وی افزود: تیم ذوب آهن هم در شرایطی که کیانوش رستمی را در اختیار نداشت و روادید قاسمی وزنه بردار دسته ۶۹ کیلوگرم هم برای حضور در این رقابت ها صادر نشد و او از همراهی تیم باز ماند.

مجیدی گفت: من هم در حین رقابت های جام باشگاه های آسیا از ناحیه کتف مصدوم شدم و رضا روحی هم با توجه به اینکه حضور در این مسابقات اولین تجربه بین المللی اش بود نتوانست انتظارات را برآورده سازد. با این حال تیم ذوب آهن بر روی سکو قرار گرفت و به عنوان سومی نسابقات دست یافت.

وی افزود: من با آمادگی کاملی راهی این مسابقات شدم و با ثبت ۱۸۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب به مدال برنز دست یافتم. در حرکت دوضرب می خواستم وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی را بالای سر ببرم که کتفم آسیب دید و نتوانستم موفق به ادامه شوم.

مجیدی گفت: از دکتر باقری نایب رئیس فدراسیون ممنونم. او بعد از مصدومیت زحمات بسیار زیادی کشید و زمینه درمان را برایم آسان کرد. دکتر کیهانی پزشک معالج بعد از معاینه کتفم اعلام کرد که کتفم دچار التهاب است و بعد از ۱۰ روز برای جراحی باید راهی اتاق عمل شوم.

وی افزود: اما نظر پزشک معالج مثبت بود و در معاینه های اولیه اعلام کرد که مصدومیتم حاد نیست و بعد از سپری کردن دوره درمان می توان فعالیتم را بصورت حرفه ای دوباره از سر بگیرم.

مجیدی گفت: به تیم ملی حفاری برای کسب عنوان قهرمانی تبریک می گویم. رامهرمزی سرمربی این تیم تجربه زیادی در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد و توانست با تیم خوبی راهی این مسابقات شود و قدرتش را نشان دهد.

رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا ۲۴ تا ۲۶ آذر در قطر برگزار شد و تیم ملی حفاری با کسب ۷طلا، ۶ نقره، ۷ برنز و ۵۹۲ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. تیم نیروی زمینی نایب قهرمان شد و تیم وزنه برداری ذوب آهن به عنوان سومی در این رقابت ها دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا