واکنش پورکیانی به‌خبر پیشنهاد پرسپولیس به پورقاز

بصیرنیوز،علی پورکیانی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم در هفته پانزدهم لیگ برتر، گفت: ضمن احترام به کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه صبای قم باید بگویم که دیروز بازی بسیار خوبی مشاهده کردیم. صبا از یک مربی خوزستانی بهره می‌برد و مدیرعامل این باشگاه از دوستان خوبمان است. در بازی دیروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. فوتبال همین است و خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی با گلی که به ثمر رساندیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه بحث مذاکره پرسپولیس با عزت پورقاز مطرح شده و آیا باشگاه اعتراضی به این مسئله ندارد، خاطرنشان کرد: پورقاز در بازی روز گذشته به دلیل اینکه سه اخطاره بود نتوانست به میدان برود. تا به این لحظه چیزی در این مورد به باشگاه اعلام نشده است و هیچ صحبت رسمی با باشگاه صورت نگرفته است.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد فرا رسیدن نیم فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا بازیکنانی که مجوزی مبنی بر جدایی در صورت نگرفتن ۵۰ درصد قراردادشان دارند می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند؟ گفت: به لطف خدا امیدواریم مشکلاتمان هر چه زودتر حل شود و پول به باشگاه برسد. کادرفنی و بازیکنان استقلال خوزستان دین خود را به باشگاه ادا کردند و وقت آن رسیده که ما از خجالت آنها در بیاییم. امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر حل شود و باشگاه بتواند رضایت بازیکنان را جلب کند.

پورکیانی در مورد اینکه آیا به بازیکنان خود اجازه جدایی می‌دهند، عنوان کرد:‌ هر بازیکنی که پیشنهاد داشته باشد نظر کادرفنی و مدیریت برایمان ملاک است و هر تصمیمی که آنها بگیرند عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جواب تست آزمایشات نانگ رسیده است، گفت: هنوز جواب قطعی آزمایش این بازیکن به دستمان نرسیده است. در صورت صدور جواب آزمایش و نداشتن مشکل قرارداد این بازیکن را امضا خواهیم کرد.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: یک مربی برزیلی به نام اورالیو به درخواست پورموسوی راهی ایران شده تا در نیم فصل دوم در کنار کادرفنی فعالت کند. پورموسوی درخواست کرد این مربی به کادرفنی اضافه شود که با مووافقت مدیرعامل باشگاه این کار را انجام دادیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا