وزیر سابق ارشاد در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

وحدت بین جریان‌های سیاسی هدف اصلی جبهه انقلاب اسلامی/جریان اصولگرایی کاندیدای خود را انتخاب نکرده است

بصیر، سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی اظهار کرد: لازم بود که یک جبهه مردمی در کشور داشته باشیم که یک عده‌ای پیشتاز آن شدند و این جبهه را تشکیل دادند.
وی با اشاره به هدف اصلی این جبهه، خاطرنشان کرد: در حالی که احزاب و گروه‌های مختلفی در کشور وجود دارد، هدف اصلی این گروه حفظ وحدت و انسجام بین این گروه‌ها است.
وزیر سابق ارشاد تصریح کرد: در سال ۹۲ این پراکندگی احزاب موجب شد تا هر طیفی یک کاندیدا داشته باشد که در نهایت روحانی با یک رای شکننده‌ای به عنوان رئیس جمهور معرفی شد.
حسینی نظرخواهی از افراد متدین و انقلابی را یکی دیگر از برنامه‌های این جبهه دانست و گفت: افراد مختلفی باید وارد جریان سیاسی شوند و باید با توجیه مناسب این افراد را متقاعد کرد تا فرد مناسب انتخاب و به جامعه معرفی شود.
این استاد دانشگاه افزود: جبهه مردمی انقلاب اسلامی فقط مختص به جریان‌های سیاسی نیست و افراد صاحب نظر و موثر در هر استان شناسایی می‌شوند و از آنان نظرخواهی می‌شود.
وزیر سابق ارشاد خاطرنشان کرد: هنوز جریان اصولگرایی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نکرده است و پس از نظرخواهی این کاندیدا معرفی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا