تشکیل کمپین برای نامزدی که وجود ندارد!

بصیرنیوز، وزارت ورزش و جوانان ۱۰ روز کاری را برای ثبت نام کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال در نظر گرفت که این زمان قانونی هفتم دی ماه به پایان رسید و ۱۶ نفر برای کسب کرسی ریاست فدراسیون ثبت نام کردند.

به این ترتیب حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور به عنوان کاندیدای کرسی ریاست فدراسیون هندبال ثبت نام کردند و حالا باید منتظر تایید صلاحیت‌ها ماند.

نکته جالب توجه این ثبت‌نام‌ها این است که سید ابوالحسن مهدوی، رئیس سابق فدراسیون هندبال که به دلیل مشکلات بیماری چندی پیش از سمت خود استعفا کرد در آخرین لحظات در فدراسیون حاضر شد تا در انتخابات ثبت‌نام کند، اما ظاهراً به دلیل نقص مدارک ثبت نام وی کامل و ۱۰۰درصدی نبود.

پس از چند روز سید ابوالحسن مهدوی که با وجود عدم ثبت‌نامش در انتخابات مدعی بود با قاطعیت آرا به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد نامه ای سرگشاده نوشت و در آن نام چند نفر را اعلام کرد و در نهایت با عذرخواهی از جامعه هندبال انصرافش از حضور در انتخابات فدراسیون هندبال را اعلام کرد.

در همین روزها علیرضا رحیمی، مدیرعامل اسبق باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس که پیش از این سابقه حضور در فدراسیون هندبال را در کارنامه دارد و برای انتخابات اخیر نیز ثبت نام کرده، یکی از کاندیداهایی است که رسماً به حضور مهدوی و ثبت نام وی واکنش نشان داد. رحیمی در نامه‌ای به سلطانی فر وزیر ورزش ارسال کرده مبنی بر اینکه برای جلوگیری از دو دستگی در هندبال حاضر است از انتخابات خروج کند.

به هر حال این روزها در فضای مجازی اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است؛ در شرایطی که هنوز تکلیف نامزدهای انتخاباتی کاملاً مشخص نیست افرادی که دقیقاً معلوم نیست دنبال چه چیزی در ویرانه هندبال می‌گردند دست به کار شده‌‌اند و کمپین‌های تبلیغاتی راه انداخته‌اند. در راس این اقدامات کمپین «بازگشت مهدوی به انتخابات» است؛ نامزدی که از ابتدا ثبت‌نام نکرده بود، صلاحیتش تایید نشده بود و پس از آن رسماً انصراف خود را اعلام کرده بود و در حال حاضر در انتخابات فدراسیون هندبال وجود خارجی ندارد!

نکته عجیب در این کمپین‌ها و افرادی که این گروه‌هی مجازی را مدیریت می‌کنند و خود را هوادار سینه چاک مهدوی می دانند، این است که آنها به راحتی در متن ها و نوشته هایشان به هر فردی که دلشان می‌خواهد، تهمت می‌زنند و تخریب چهره می‌کنند تا از این طریق ثابت کنند نامزد مورد علاقه‌شان چقدر شایسته است!

در این بین پای برخی ملی‌پوشان را هم به این گروه‌ها باز کرده‌اند تا اعلام کنند که فلان بازیکن هم حامی فلان نامزد است و هوادار اوست.

تخریب شخصیت، توهین و تهمت زدن به جمعی از ملی‌پوشان، خبرنگاران یا افرادی مانند داود توکلی، رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا آن هم با بدترین الفاظ و بدون سند و مدرک از نظر قانونی و شرعی مردود است و قطعا تبعات خواهد داشت.

آقای مهدوی! شاید بد نباشد در این شرایط کمی کلاهتان را بالاتر بگذارید، چراکه اگر نمی‌دانید باید بگوییم که این افراد خود را منتسب به شما می‌دانند و هوادار سینه چاک شما هستند و برای بازگشت شما و حمایت از شما این رفتارهای غیرقانونی را انجام می‌دهند. بهتر است اگر مخالف این رفتارها هستید، از این هوادارنماها اعلام برائت کرده و تکلیف خود را با این افراد مشخص کنید. به هر حال افرادی که در کمپین‌های حمایتی شما به آنها تهمت زده شده و مورد اهانت قرار گرفته اند، منتظر واکنش‌های معقول شما هستند تا متوجه شوند که شما مانند همیشه حواستان به این حاشیه‌سازی‌ها هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا