مربی استقلال:فقط بلدند برای برکناری منصوریان نقشه بکشند!

بصیرنیوز،

دیروز وقتی در جریان تمرین برفی استقلال، چند آبی پوش از دستیاران منصوریان پرسیدند با توجه به حکم جدید فیفا، چه اتفاقی برای استقلال رخ می دهد و آیا روزبه چشمی، سرور جباروف و آندرانیک تیموریان این شانس را دارند که با استفاده از سهمیه فیفا وارد لیست استقلال شوند؟ یکی از دستیاران علیرضا منصوریان جواب داد: «این را بروید از هیات مدیره محترم باشگاه بپرسید. عقل کل ها جواب تمام سوالات را می دانند!»

این مربی استقلال که به شدت شاکی بود، در جمع آبی پوشان گفت: «آقایان فقط بلدند علیه ما مصاحبه کنند و برای برکناری کادرفنی نقشه بکشند. چهار ماه پیش وکیل باشگاه و بخش حقوقی هشدار دادند مساله بدهی به بازیکنان خارجی جدی است و فیفا احتمالا ما را با کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات جریمه می کند. مدیرعامل هم این پرونده را به هیات مدیره برد اما آقایان اصلا بررسی نکردند چون دنبال پیاده کردن سناریو برکناری منصوریان بودند و این موضوع را جدی نگرفتند! حالا هم خودشان باید به مردم جواب پس بدهند.»
یکی دیگر از مربیان استقلال هم مدعی بود وزیر ورزش باید تمامی اعضای هیات مدیره استقلال را برکنار کند. این مربی با صدای بلند می گفت؛ «آقایان اصلا نمی دانند وظایف هیات مدیره چیست و اعتبار و آینده استقلال را زیر سوال می برند!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا