رئیس جمعیت هلا‌ل احمر فریدونکنار خبر داد

استقرار کانکس امداد و نجات هلال‌احمر فریدونکنار در ورودی شهر

بصیرنیوز، هادی شفیع‌زاده در جمع مسئولان ادارات فریدونکنار در سالن اجتماعی فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته مسئول کمیته امداد و نجات، هلال احمر است و این کمیته در روبه‌روی مجتمع تجاری پالم فریدونکنار مستقر می‌شود.

وی از استقرار یک کانکس امداد و نجات در ورودی شهر فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته شهرداری بروشورهایی را در اختیار این کمیته قرار می‌داد که ما آن را توزیع می‌کردیم و این آمادگی نیز وجود دارد که بروشورهای دیگر کمیته‌ها را توزیع کنیم.

خلیل مرادی نماینده شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار نیز در این جلسه، گفت: بازدید از اماکن اقامتی و پذیرایی در این شهرستان آغاز شده است و نواقص‌ها تذکر داده شد تا برای رفع آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای نوروز مراکز درمانی این شهرستان از ۹ صبح تا ساعت ۲۱ آماده خدمات‌دهی هستند، خاطرنشان کرد: داروخانه‌ و آزمایشگاه‌ها فعال هستند و بیمارستان نیز در خدمت مسافران قرار دارند.

زین‌العابدین ولی‌الله‌پور کارشناس اداره گاز فریدونکنار نیز در این شهرستان، اظهار کرد: به دلیل قطعی گاز از سوی کشور ترکمنستان، با افت فشار گاز مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دیروز به دلیل افت فشار گاز، در برخی از ادارات گاز را قطع کردیم، تصریح کرد: در روزهای نوروز با برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم که با قطعی گاز روبه‌رو نشویم.

کارشناس اداره گاز فریدونکنار خوستار فرهنگ‌سازی رسانه در این زمینه شد و گفت: اگر هر مشترکی یک شعله گاز را کمتر کند با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شویم.

محمد سلیمانپور رئیس غله و خدمات بازرگانی شهرستان فریدونکنار نیز در این جلسه، اظهار کرد: در مسیر جاده اصلی فریدونکنار، ۱۴ خبازی یارانه‌بگیر کشیک می‌دهند و سهمیه آرد آنها را افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه امسال سهیمه بر اساس بانک عامل است، تصریح کرد: از هم‌اکنون باید دپوی آرد را آغاز کنیم.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا