رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار:

بازدید بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی در فریدونکنار/مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات به قالی‌بافان اختصاص یافت

بصیر،

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به عملکرد سه ساله اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار اظهار کرد: تعداد ۲۴ فقره پروانه کسب ایثارگری و ۵۶۲ پروانه کسب برای اتاق اصناف صادر شده است.
وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی گفت:۱۲ هزار و ۴۱۲ بازدید از سطح واحدهای صنفی و تولیدی بعمل آمده که از این تعداد، ۱۲۸۵ پرونده تشکیل و ارسال شده که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده ۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰۷ قالی‌باف در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و ۲۰۱ نفر از این افراد بیمه هستند.
اسماعیلی افزود: ۱۰ نفر برای دریافت تسهیلات قالی‌بافی به بانک‌ها معرفی شدند و ارزش ریالی این تسهیلات مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال است.
وی یادآور شد: ۸ واحد برای بسته رونق تولید در سامانه بهین‌ یاب ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون ۲ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و ارزش این تسهیلات یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۶۲۴ خانوار مشمول دریافت سهمیه ارزی شدند که هزار و ۴۰۰ خانوار موفق به شارژ سهمیه ارزی شدند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: ارزش واردات شرکت تعاونی مرزنشینان هزار و ۳۷۵ دلار و ارزش صادرات شرکت تعاونی ۶۲ هزار دلار است که تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ خانوار موفق به دریافت کارت مرزنشینی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا