نظر مورینیو درباره ماندن اشتایگر در منچستر

بصیرنیوز،ساکرنت، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در جام حذفی انگلیس در خانه به دیدار ویگان رفت و موفق شد با نتیجه‌ پر گل چهار بر صفر حریف خودش را شکست بدهد.

ژوزه مورینیو بعد از صعود تیمش به مرحله  یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس گفت‌: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به همین خاطر از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. کمی سرعت تیمی ما در نیمه نخست پایین بود که البته این امر طبیعی است چراکه خیلی از بازیکنان برای اولین بار در کنار هم بازی می‌کردند و مدت‌ها از ترکیب دور بودند. به‌ هر حال در نیمه دوم توانستیم با جلو آمدن حریف، کار راحت تری داشته باشیم و گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

بهترین بازیکن این دیدار، باستین شواین اشتایگر  بود که با زدن یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین شناخته شد. مورینیو بعد از مسابقه درباره این هافبک آلمانی گفت‌: او با ما خواهد ماند و در فهرست تیم برای لیگ اروپا حضور خواهد داشت. دو جای خالی در تیم داریم. با رفتن ممفیس دپای و مورگان اشنایدرلین، در خط هافبک نیاز به بازیکن داریم.

به همین خاطر روی شواین اشتایگر حساب باز کردیم. ۹۰ ‌دقیقه بازی برای او امروز سخت بود ولی این مهم بود تا بدن‌مان این حجم فشار را تحمل کند. او یک بازیکن حرفه‌ای است. وقتی بازی نمی‌کند نیز حرفه‌ای باقی می‌ماند. بازی‌های زیادی در ادامه فصل داریم و او از گزینه‌های ما خواهد بود.

سرمربی یونایتد ادامه‌ داد: در یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرار داریم و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم رسیدیم و در جام اتحادیه نیز به فینال راه یافتیم. همه این بازی‌ها سخت هستند و فشردگی و سختی رقابت‌ها همچنان برای ما بالاست. در لیگ برتر هم بازی‌های زیادی داریم که البته باید بگویم رسیدن به چلسی کار غیر ممکنی است اما نکته عجیب این است که چرا مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس درک نمی‌کنند این لیگ، بهترین لیگ دنیا است و باید برنامه مسابقات هم طوری باشد که تیم‌ها به یک اندازه استراحت کنند.

برای مثال ما قبل از بازی با ساوتهمپتون در فینال در عرض یک هفته‌ باید دو بازی کنیم، در حالی که حریف کاملا استراحت خواهد داشت و ۱۵ روز قبل از فینال جام اتحادیه بازی نمی‌کند. برنامه برای تیم‌های لیورپول و چلسی نیز به درستی اجرا نمی‌شود و این تیم‌ها با وجود بازی کم در اروپا و جام‌های دیگر، زمان زیادی برای استراحت دارند.

منچستریونایتد چهارشنبه این هفته‌ باید در لیگ برتر انگلیس در خانه برابر هال سیتی به میدان برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا