نیویورک تایمز:

هیئت کشتی‌ آمریکا راهی مسابقات جام جهانی در کرمانشاه شد!/ آیا ایران دست به «رفتار متقابل» می زند؟

بصیر، وزارت امور خارجه ایران در پی اعلام قانون منع سفر مسلمانان و ایرانی‌ها به آمریکا، سیاست متقابل را برگزید و اعلام داشت که آمریکایی‌ها نمی‌توانند وارد ایران شوند. اما رویدادی ورزشی تحت تأثیر این قضیه قرار می‌گیرد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ با حضور هشت تیم برتر دنیا در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن تختی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره آمریکا است. به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، کشتی‌گیرهای آمریکا علی‌رغم قانون منع سفر ترامپ قصد دارند در این رقابت شرکت کنند.

ریچ بندر، مدیر اجرایی کشتی ایالات متحده آمریکا در این رابطه گفت: تیم آمریکا با تمام قدرت قصد دارد به کرمانشاه سفر کند تا در مسابقات جهانی شرکت کند.

کمیته المپیک نیز اعلام داشته است که از مقامات دولتی آمریکا تضمین گرفته است که قانون منع سفر روی جام جهانی تیراندازی که قرار است حدود ۱۰ روز دیگر در لاس‌وگاس برگزار شود تأثیری نداشته باشد.

باید منتظر ماند که آیا وزارت خارجه ایران و دولت روحانی سیاست لبخند را در پیش خواهند گرفت و کشتی‌گیرهای آمریکایی را با نادیده‌گیری «رفتار متقابل» در آغوش خواهد گرفت؟

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا