رفتار شک بر انگیز سازمان لیگ والیبال

بصیرنیوز، بهروز عطایی درخصوص شرایط تیم والیبال کاله آمل و صعود به مرحله پلی‌آف اظهار داشت: واقعیت این است که کمتر کسی فکر می‌کرد ما با حضور در چنین جایگاهی بتوانیم به پلی‌‌آف برسیم، اما خوشحالم که شاگردانم توانایی‌های خود را به خوبی نشان دادند. حالا در این مرحله هم می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بازهم صعود کنیم.

وی درمورد آخرین دیدار تیمش برابر هاوش گنبد عنوان کرد: بازیکنان حریف واقعاً با انگیزه برابر ما ظاهر شدند، این در حالی است که آنها هفته قبل بنا به دلایلی به ارومیه نرفتند و البته عدم صعودشان به مرحله بعد هم قطعی شده است. من فکر می‌کنم که این تیم برابر شهرداری تبریز در دیدار معوقه هم حاضر نمی‌شود و با این شرایط برایم جالب و عجیب بود که آنها چطور می‌توانستند اینقدر انگیزه برابر ما داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل ادامه داد: به عقیده من بازیکنان هاوش که بسیار برای ما قابل احترام هستند فقط با غیرت و شرافت خود بازی کردند که اینقدر ما را اذیت کردند وگرنه چطور می‌شود تیمی که شانسی برای صعود به پلی‌آف ندارد و هفته قبل هم برابر ارومیه بازی نکردند اینقدر انگیزه داشته باشد؟ خیلی دوست دارم این راه و روش را یاد بگیرم تا در مواقع بحرانی بتوانم روحیه و انگیزه را به تیمم تزریق کنم. از طرفی هم خوشحالم که تیم‌ها برابر ما بسیار انگیزه دارند. واقعاً نمی‌خواهم کسی را متهم کنم و امیدوارم کسی از این حرف‌هایم برداشت بد نکند.

عطایی با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ والیبال خاطرنشان کرد: واقعاً بوی بدی در والیبال می‌آید؛ متاسفانه برخی ذهن‌ها منحرف است و هر حرفی را به خودش می‌گیرد، در حالی که حرف من این است که سازمان لیگ اصلاً منطقی برنامه‌ریزی نکرده است. مسابقات برای ما تمام شده است، اما هنوز چند بازی برای چند تیم دیگر باقی مانده است. این موضوع برای من و خیلی از مربیان لیگ برتر شبه برانگیز است.

وی با طرح این سوال که چرا مجتبی عطار، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین باید بگوید که او را به تبانی متهم کرده‌اند؟ تصریح کرد: به هر حال چون تیم ورامین هنوز دو بازی دارد و می‌تواند تعیین کننده باشد این صحبت‌ها برای او و تیمش مطرح می‌شود. همیشه آخرین بازی تیم‌ها در یک لیگ باید به صورت همزمان برگزار شود. بهتر بود سازمان لیگ ابتدا بازی‌های معوقه را انجام می‌داد و سپس بازی‌های هفته آخر برگزار می‌شد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: چرا ما نباید بدانیم که چندم هستیم؟ چرا بالانشینان نباید بدانند که حریف‌شان در پلی‌آف کدام تیم است؟ چرا ما نباید بدانیم که در بازی اول پلی‌آف به کدام شهر باید برویم؟ همیشه سازمان لیگ در نیم فصل کادر فنی تیم‌ها را جمع می‌کرد و جلسه‌ای برگزار می‌شد، اما امسال این اتفاق رخ نداد.  چرا امسال شرایط اینگونه بود؟

عطایی عنوان کرد: کاله، ساری، تبریز و اردکان در نامه‌ای به سازمان لیگ پیشنهاد خود برای برگزاری بازی‌های معوقه را اعلام کردیم، اما سازمان لیگ به باشگاه‌ها نامه‌ای ارسال کرد و در آن نوشت که تصمیم گیرنده ما هستیم. این در حالی است که ما هم فکر دیگری نمی‌کردیم و فقط پیشنهاد خود را ارائه دادیم. متاسفانه مسئولان سازمان لیگ رفتاری می‌کنند که همه به هم شک می‌کنند. وقتی می‌توان جلوگیری کرد چرا اینکار را نمی‌کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا