نماینده شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی:

تعویق ۹ ماهه حقوق کارگران بندر فریدونکنار قابل قبول نیست/لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در بندر

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در آئین کلنگ‌زنی سیلوی غلات و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره بندر فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲ بار با شخص استاندار و همچنین ۲ بار معاون استاندار به بندر فریدونکنار آمدند اما نتوانستند خواسته‌های ما را برآورده سازند.
وی با اشاره به اینکه ۹ ماه از حقوق کارگران بندر به تعویق افتاده بود، خاطرنشان کرد: تحمل این مسئله برای کارگران سخت بود.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت تایدواتر باید حقوق کارگران را پرداخت کند و این قابل قبول نیست که ۹ ماه حقوق کارگران معوق باشد.
نانواکناری با اشاره به اینکه این نحوه برخورد با کارگران صحیح نیست تصریح کرد: با توجه به اینکه معاون اول رئیس جمهور به صورت کتبی دستور پیگیری این امر را دادند لازم است که مدیران با اقدام خود هرچه سریعتر گذشته‌ها را پاک کنند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران باید بدانند که یا نباید مسئولیت بگیرند و اگر در جایگاهی قرارگرفتند باید بایستند و مشکلات را برطرف کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که نیروهای بومی در این مجموعه مشغول به کار شوند و لازم است که سرمایه‌گذاران از نیروهای بومی استفاده کنند.
نانواکناری با اشاره به اینکه قول عبور ریل راه‌آهن از بندر فریدونکنار را از معاون استاندار گرفتیم، تصریح کرد: بندر فریدونکنار باید پایلوتی برای کشور باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا