تمجید دوباره مسی از گواردیولا

سپورت کاتالونیا نونشت: لیونل مسی در مصاحبه با مجله «Esquire Latinoamerica» درباره خودش، انتقادات، عناوین قهرمانی و پپ گواردیولا صحبت کرد.

مهاجم بارسلونا گفت‌: مهمترین دوران زندگی‌ام زمانی بود که در سن کم از خانواده‌ام، برادران و خواهرانم و دوستانم دور شوم اما من انتخابم را انجام دادم. اکنون گرفتن آن تصمیم را برای لذت بردن از فوتبال لازم می‌دیدم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با شکست برابر بولیوی بازهم به رتبه پنجم جدول مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ سقوط کرد. مسی نیز به علت محرومیت (فحاشی به داور) در این بازی حضور نداشت. مهاجم آلبی سلسته در این رابطه گفت‌: می‌دانیم در چه شرایطی قرار داریم. مردم خواهان حداقل یک جام از ما هستند اما هیچ‌کس مانند ملی‌پوشان خواهان قهرمانی نیست.

ستاره فوتبال آرژانتین مهم‌ترین عنوان ورزشی‌اش را قهرمانی در  المپیک عنوان کرد و گفت‌: فقط می‌توان در این رقابت‌ها یک بار حضور داشت. در این بازی‌های ورزشکاران مختلفی از رشته‌های گوناگون حضور دارند.

او درباره بارسلونا پپ گواردیولا اظهار کرد: برای من حضور در این تیم یک افتخار بود. همه عناوینی که بارسا با گواردیولا  فتح کرد، من نیز به دست آوردم. گواردیولا تیم را به یک سطح متعادلی رساند و باعث شد هر بازیکن بتواند از تمام توانایی‌هایش استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا