گوشت در نورآباد مركز دلفان لرستان كمياب شد

به گزارش پایگاه خبری بصیر، كشتارگاه شهر نورآباد بر اساس مصوبه شوراي بهداشت و سلامت استان به دليل رعايت نكردن بهداشت تعطيل شده است.
يكي از قصابان نورآبادي گفت : مدت يك هفته است كه كشتارگاه تعطيل شده، و نمي توانيم كشتاري داشته باشيم.
رحمان محمودي افزود: چرا مسوولان مربوطه در فرصت شش ماهه كه به شهرداري نورآباد داده نشده، اقدامي براي حل مشكلات بهداشتي اين كشتارگاه انجام نداده اند.
يكي ديگر از قصابان گفت: مدت ۲۰ سال است كه به اين شغل مشغول هستم و هزينه خود را از اين طريق تامين مي كنم اما با تعطيل شدن كشتارگاه براي مخارج زندگي خود با مشكل روبه رو شده ايم.
مراد تيموري افزود: مسوولان دامپزشكي مي گويند با تعطيل شدن كشتارگاه نورآباد، مي توانيد از يكي از كشتارگاه هاي خرم آباد گوشت تامين كنيد كه اين موضوع براي ما به هيچ وجه با صرفه نيست.
با تعطيل شدن كشتارگاه نورآباد هم اكنون برخي از شهروندان براي تامين گوشت خود به روستاها مراجعه مي كنند كه بهداشتي بودن آن با توجه به نبود ناظر كارشناس دامپزشكي جاي ترديد است.
رييس دامپزشكي شهرستان دلفان گفت: كشتارگاه نورآباد با توجه به اخطار مكرر و مصوبه شوراي بهداشت لرستان تعطيل شده است.
هومن پولادوند افزود: با تعطيل شدن اين كشتارگاه هماهنگي لازم با يكي از كشتارگاه هاي خرم آباد انجام شده، تا گوشت مورد نياز شهروندان تامين شود، و قصابان مي توانند گوشت مورد نياز را از آنجا تهيه و توزيع كنند.
سرپرست شهرداري نورآباد،دليل انجام ندادن بهسازي و امور بهداشتي كشتارگاه نورآباد را ايام انتخابات شوراها عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه شهرداري نمي تواند بدون اجازه شورا هزينه اي انجام دهد متاسفانه به سبب برگزار نشدن جلسات شوراي سوم ، نتوانستيم موافقت لازم را در جهت مجوز هزينه بدست آوريم.
وي، خواستار تمديد يك زمان چهارماهه براي حل مشكلات مطرح شده در تنها كشتارگاه شهر نورآباد شد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا