فرماندار فریدونکنار:

اقتصاد ریاضتی به دلیل عدم توانمندی برون‌گرا است

بصیر، حسین منفردی در نخستین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال اعلام شده از سوی رهبری، مسئولان فریدونکنار موظف هستند در چارچوب این راهبرد برنامه‌های اداری خود را تنظیم کنند.
وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها، اقتصاد مقاومتی را با ریاضتی به عمد یا غیرعمد اشتباه می‌گیرند و دیگران را نسبت به تفکیک این دو مفهوم به اشتباه می‌اندازند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می‌تواند الگوی جایگزینی و زیربنای کارهای اساسی باشد.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه اقتصاد ریاضتی به دلیل عدم توانمندی، برون‌گرا است، گفت: در اقتصاد ریاضتی دست نیاز به سوی کشورهای دیگر و بیگانگان دراز می‌شود و اقتصاد مقاومتی است که درون‌گرا و عدالت‌محور است.
منفردی افزود: فریدونکنار ظرفیت فراوانی دارد و باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی به آن توجه کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توجه به اقتصاد مقاومتی در منابع انسانی است، خاطرنشان کرد: مردم در دولت تدبیر و امید می‌توانند در چارچوب مردم‌سالاری دینی خدمت کنند.
فرماندار فریدونکنار افزود: هر کجا افراط و تفریط بود آسیب‌های متعددی به جامعه وارد شد.
منفردی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش‌رو اشاره و اظهار کرد: مسئولان باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و حتی در این زمینه می‌توان از نصب بنر نیز استفاده شود.
وی همچنین افزود: کارمندان در ساعت اداری و با امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی وارد نشوند و در صورت مشخص شدن این مسئله، با فرد خاطی برخورد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا