شوخی‌های دردسر ساز بازیکنان پرسپولیس

برخی از بازیکنان پرسپولیس در برنامه نود علاوه بر شوخی با یکدیگر، خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی، عکاس، تدارکات تیم حریف، پنالتی های هدر رفته را مورد تمسخر قرار دادند و همین موضوع باعث واکنش تند  کاپیتان پرسپولیس و پیشکسوتان پرسپولیس شد.

شوخی بازیکنان با یکدیگر در همه جای دنیا رخ می دهد اما بازیکنان پرسپولیس پا را فراتر نهادند و به تمسخر برخی از بزرگان فوتبال پرداختند.

سید جلال حسینی بلافاصله بعد از پخش آیتم مربوط به شوخی بازیکنان مصاحبه تندی علیه بازیکنان حاضر در برنامه نود انجام داد. همچنین فرشاد احمد زاده بلافاصله از رضاییان به علت شوخی با وی عذرخواهی کرد.

این همه ماجرا نبود و چند تن از پیشکسوتان از جمله ضیا عربشاهی از شوخی های بازیکنان پرسپولیس انتقاد کرد.

برانکو ایوانکوویچ هم در واکنش به این موضوع بیان کرد با بازیکنانی که شوخی های غیر متعارف کردند برخورد می کنیم.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شوخی های بازیکنان پرسپولیس گفت: از مدت ها پیش صحبت از فرهنگ سازی در باشگاه پرسپولیس کردیم اما بازیکنان هنوز هم اخلاق را رعایت نمی کنند. شوخی های بازیکنان با بزرگان فوتبال از جمله خوردبین درست نبود و باید با این بازیکنان برخورد شود.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال نمونه فرهنگ سازی را در رفتار بازیکنان روز گذشته مشاهده کردیم و امیدوارم در آینده شاهد این رفتارهای زشت و زننده نباشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فرهنگ سازی در باشگاه پرسپولیس نهادینه شود و بازیکنان بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا