اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

برگزاری دوره آموزش فعال به کادر در فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، دوره آموزشی ارتقاء بسیجیان فعال به بسیجیان کادر از سوی معاونت تربیت و تعالی سپاه ناحیه فریدونکنار با حضور بیش از ۲۰۰ بسیجی در مسجد حضرت ولیعصر و حسینیه پاساژ قائم این شهرستان در طی ۳ روز برگزار گردید.

حجت الاسلام سید علی اکبر میرتبار مدیر تربیت و تعالی سپاه ناحیه فریدونکنار در حاشیه این مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: این دوره از اساتید خوب و مجرب استانی و شهرستانی استفاده و با کیفیت بسیار خوب برگزار شد و حوزه های محلات و اقشار در این دوره شرکت کردند.

وی تصریح کرد: حوزه بسیج اصناف بنابر درخواست ارائه شده آموزش ۳ روزه را در حسینیه پاساژ قائم و با شرکت بیش از ۲۵ نفر برگزر کردند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

میرتبار با بیان اینکه کلاس فعال به کادر برای خواهران در حسینیه مسجد النبی برگزار شد، اذعان داشت: در بحث آشنایی با مسائل روز و بصیرت افزایی این کلاس ها را برگزار کردیم.

وی افزود: عمده کلاس های ما در حول سه محور تربیتی، بصیرتی و تربیتی برگزار گردید.

میر تبار ادامه داد: علاوه بر این کلاس به صورت ماهانه هیئت های عاشقان ولایت نیز را تشکیل می دهیم و اساتید و نخبگان شهرستان در این جلسات شرکت می کنند و خوراک بصیرتی و تربیتی به آنها داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۶۰ نفر از بسیجیان توانستند در این دوره آموزشی شرکت نمایند و در سال جاری نیز در مرحله اول بیش از ۲۰۰ نفر در کلاس ها حضور داشتند.

مدیر تربیت و تعالی سپاه ناحیه فریدونکنار از استقبال خوب بسیجیان از این کلاس ها خبر داد و گفت: برای بالا بردن سطح آموزش نیاز است از نخبگان شهر استفاده گردد و باید این کلاس ها به صورت هم اندیش برگزار شود.

کلاس های آموزشی به روایت تصویر

DSCN2116 

DSCN2262

 

آموزش فعال به کادر- حسینیه پاساژ قائم- حوزه بسیج اصناف

DSCN2271

 

 

DSCN2276

 

آموزش فعال به کادر، مسجد ولیعصر، ناحیه سپاه فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا