در پی پاسخ رئیس ستاد روحانی به سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز؛

سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز بیانیه ای صادر کرد

بصیر، در پی خبری با عنوان «تخلف ستاد روحانی در فریدونکنار یا چشم‌پوشی پلیس راهور از یک بی‌قانونی بزرگ؟» و مصاحبه خبری حسن اسحاقی کناری رئیس ستاد دکتر حسن روحانی با کانال تلگرامی کناری‌ها، سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، امام شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری، در پی درج خبری با عنوان «تخلف ستاد روحانی در فریدونکنار یا چشم‌پوشی پلیس راهور از یک بی‌قانونی بزرگ؟» و مصاحبه خبری حسن اسحاقی کناری رئیس ستاد دکتر حسن روحانی با کانال تلگرامی کناری‌ها لازم است نکاتی بیان شود.
همواره بر این اصل بوده و هستیم که سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز چشمان بیدار مردم و راویان اصلی اخبار و جریان‌های پیش آمده در سطح شهرستان فریدونکنار، استان و کشور است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و به همین ترتیب درج و انتشار این خبر در سایت و کانال خبری تحلیلی بصیرنیوز نیز بر این اساس بوده است.
نکات قابل بیان در این خبر در ادامه تقدیم می‌شود:
۱- این خبر بر اساس یک گزارش مردمی به همراه تصویر وسیله نقلیه بوده است که بدون پلاک بوده و در مقابل ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فریدونکنار قرار داشت، لذا شائبه دولتی بودن این وسیله نقلیه به نظر می‌رسید.
۲- در خبر منتشر شده در سایت خبری تحلیلی بصیر نیوز، به سه احتمال تخلف اشاره شده که در صورت وقوع هر یک، باید این امر از سوی مسئولان امر پیگیری شود و در صورت ارائه اسناد و مدارک معتبر و قانونی این سایت همانند همیشه، بدون هیچ چشم‌داشتی آماده درج پاسخ فرد، نهاد و یا ستاد نامبرده در خبر است همانطور که بلافاصله تکذیب این خبر از سوی رئیس ستاد را در سایت و کانال منتشر کرد.
۳- سایت خبری تحلیلی بصیرنیوز هرگز یک سایت مخالف دولت نبوده و نیست چرا که در هر روز، اخبار مختلفی از عملکرد دولت تدبیر و امید در این سایت قابل مشاهده است.
۴- بصیرنیوز همواره بر اصل وحدت تکیه داشته و دارد اما هیچگاه چشم بر حقایق نمی‌بندد و در صورت وجود تخلف، آن را به منظور اصلاح نه حب و بغض شخصی یا جناحی منتشر می کند.
۵- انتقاد بصیرنیوز از دولت و مسئولان هرگز منحصر به این دولت نبوده و در دولت گذشته نیز بارها شاهد این امر بودیم و لینک اخبار انتقادی از دولت گذشته نیز در فضای مجازی موجود است.
در نهایت باید اینگونه گفت که دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های متفاوت و به ویژه نیروهای خودی به دنبال انحراف در حقایق و تحریف وقایع هستند و باید مراقب بود در تمامی شرایط به ویژه فضای مجازی، کانال‌ها و گروه‌ها نیروی آن‌ها نبوده و نباشیم و همچنین وظیفه خبرنگاران است بدور از دولتی بودن صرف، به رسالت واقعی خود بپردازند.
عاقبت همه ما ختم به خیر شود…انشالله
سیداحمد حسینی مدیرمسئول بصیرنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا